چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۰
۰ نفر

همشهری دو - حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا واحدی: دهه‌ فجر انقلاب اسلامی، برای نسلی که آن روزها اقتدار و شکوهِ کشور را پایه‌گذاری کرد، هرگز کهنه نمی‌شود

دهه فجر

و با گذشت قریب ۴۰ سال از آن روزها، هنوز بوی ایثار و از خودگذشتگی و عزت‌طلبی آنان، چنان در مشام جان کشور جریان دارد که وارثان حقیقی آن نسل را به وجد می‌آورد و برای تثبیت آن اقتدار و شکوه و عزت، حماسه‌هایی تازه‌ و روزآمد می‌آفریند.

امروز عظمت و شكوه انقلاب اسلامي، دنياي دوست و دشمن را چنان به‌خود مشغول كرده كه با وجود برخي سوء‌مديريت‌ها و سوءاستفاده‌هايي كه خواه ناخواه در اداره‌ هركشوري وجود دارد، مي‌رود تا جهان شاهد فجرهاي بزرگ‌تر و انفجار نورهاي خيره‌كننده‌تري باشد. البته هنوز هم كه هنوز است فجرآفرينان و بانيان آن افتخار و شكوه، پر از دغدغه هستند و با بيم و اميد، ما و عملكردمان را رصد مي‌كنند. آنان كه در حوادث انقلاب و جنگ پركشيدند و به اوج رفتند از آسمان نظاره‌گر ما هستند و آنان كه كنارمان باقي ماندند، از زمين، رفتار و گفتار ما را پي‌مي‌گيرند و با نگراني خاص خود، حوادثي را دنبال مي‌كنند كه مي‌تواند اين درخت تنومند را به آفت‌هاي دروني تهديد كند. اما بدون ترديد روح امام و شهيدان و حضور مردان و زنان انقلابي، از دستاوردهاي اين انقلاب نگهباني مي‌كنند و ارزش‌ها و شكوه و عزت اين ملت را پاس مي‌دارند. امروز جواناني كه خون نسل انقلاب در رگ‌هايشان جريان دارد، آجرهاي افتخار را بر پايه‌هاي عزت و شرافتي كه پدرانشان بنا كردند، روي هم مي‌نهند تا ايران اسلامي روزبه‌روز در جهان بيش از گذشته بدرخشد و به چشم‌اندازي كه نگاه ژرف و بلند مقام معظم رهبري براي آينده اين كشور ترسيم كرده‌اند برسد.

فرزندان جوان خميني كبير و خامنه‌اي رشيد، امروزه در حال آفرينش فجرهاي جديد و عظيمي در عرصه‌هاي مختلف علم و سازندگي و دفاع از كشور هستند و در اين راه چنان مردانه پيش مي‌روند كه هرچه دشمن است پر از بيم باشد و هرچه دوست انقلاب و اسلام است پر از اميد و احساس غرور شود. آري، فجرآفرينان امروز در دفاع از ايران اسلامي و معارف اهل‌بيت عليهم‌السلام، چه در مرزهاي اعتقادي و چه در مرزهاي فيزيكي و چه در مرزهاي علمي و فناوري، چنان باشجاعت و قاطعيت پيش مي‌روند كه بايد به آنان گفت: مباد خسته سمندت كه تيز مي‌راني... فجرآفرينان! فجرهاي جديدتان هم مبارك.

کد خبر 361435

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha