همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از منتفی شدن تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در این کمیسیون خبر داد.

مجلس

به گزارش ايرنا، میرحمایت میرزاده با اعلام اين خبر گفت: متقاضیان تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامي پس از بحث و بررسی‌های لازم در این زمینه از درخواست خود منصرف شدند و این تحقیق و تفحص منتفی شد.

وی همچنين از تشکیل کمیته‌ای سه نفره برای بررسی مدرک حسین فریدون در کمیسیون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي خبر داد و گفت: موضوع مدرک تحصیلی حسین فریدون در مقطع دکترا در جلسه کمیسیون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: برای اعمال ماده 236 آیین‌نامه داخلی مجلس درباره این موضوع کمیته‌ای سه نفره‌ با حضور محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر، محمد قمی نماینده مردم پاکدشت و کارن خانلری نماینده ارامنه شمال تشکیل شد و مقرر شد تا 10 روز آینده گزارش های مربوطه را به کمیسیون ارایه کند.

نماینده مردم گرمی در مجلس خاطرنشان کرد: لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان که به عنوان کمیسیون فرعی به کمیسیون آموزش ارجاع شده بود نیز مورد بررسی قرار گرفت و کلیات آن تصویب شد.

کد خبر 360487

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha