همشهری آنلاین: مسابقات لیگ انفرادی شمشیربازی پس از انجام ۴۲۸ مسابقه با قهرمانی علی پاکدامن از دانشگاه آزاد اسلامی در اسلحه سابر و محمد رضایی از بیمه معلم در اسلحه اپه به پایان رسید.

Fencing

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مسابقات انفرادی لیگ شمشیربازی، یادواره مرحوم هوشمند الماسی باقهرمانی پاکدامن و رضایی به پایان رسید.

بر این اساس در اسلحه سابر پس از انجام 200 مسابقه علی پاکدامن از تیم دانشگاه آزاد، محمد رهبری را از تیم بیمه معلم شکست داد و قهرمان شد و فرزاد باهر ارسباران و محمدجواد میرحسینی از تیم‌های دانشگاه آزاد و فولاد آلیاژی یزد سوم مشترک شدند.

در اسلحه اپه مسابقات نیز پس از انجام 228 بازی محمد رضایی و طاهر عاشوری هر دو از بیمه معلم قهرمان و نايب قهرمان شدند و محمد اسماعیلی از داشگاه آزاد و صادق عابدی از هواپیمایی البرز گشت کیش سوم مشترک شدند.

پیش از این در اسلحه فلوره علیرضا ادهمی از دانشگاه آزاد قهرمان شده بود.

در مجموع مسابقات انفرادی لیگ 532 مسابقه برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد در اسلحه‌های سابر و فلوره و تیم بیمه معلم در اسلحه اپه قهرمان شدند و هر تیمِ قهرمان 10 امتیاز به امتیازات خود در جدول اصلی لیگ اضافه کرد.

در یک هفته مانده به پایان لیگ در اسلحه سابر تیم دانشگاه آزاد با 37 امتیار در صدر قرار دارد و تیم‌های فولاد آلیاژی یزد با 33 امتیاز و بیمه معلم با 27 امتیاز دوم و سوم هستند، در اسلحه اپه نیز تیم بیمه معلم با 65 امتیاز اول و تیم‌های دانشگاه آزاد و هواپیمایی البرز گشت کیش با 63 و 56 امتیاز دوم و سوم هستند، همچنین در اسلحه فلوره تیم دانشگاه آزاد با 44 امتیاز صدرنشین و تیم‌های بیمه معلم و خیام آسان‌بر با 42 و 34 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

در مجموع سه اسلحه مسابقات لیگ شمشیربازی، تیم دانشگاه آزاد با 144 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های بیمه معلم و هیئت شمشیربازی اردبیل با کسب 134 و 77 امتیاز در رده‌های دوم و سوم مسابقات ایستاده‌اند.

 

کد خبر 358089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha