یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۶ - ۱۰:۳۵
۰ نفر

گروه ورزشی: در حالی که از امیر قلعه‌نویی و فیروز کریمی به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری استقلال نام برده می‌شود، منابع آگاه‌ شانس گزینه اول را برای قرار گرفتن در رأس کادرفنی این تیم بیشتر می‌دانند.

جمعه‌شب، اعضای هیأت‌مدیره باشگاه استقلال به این نتیجه رسیدند که فرصت دادن به ناصر حجازی طی 5 هفته آینده نیز کاری از پیش نخواهد برد. اعضای هیأت‌مدیره اگر چه همگی در خصوص حذف ناصر حجازی به اجماع رسیده بودند اما در یک نقطه گویا اختلاف‌نظرهایی وجود داشت؛ جایگزین حجازی. اختلاف نظری که شاید خود به ابقای حجازی منجر شود.

 در این‌باره اما هیأت‌مدیره به 2 دسته موافقان و مخالفان قلعه‌نویی تقسیم می‌شوند. چه منابع آگاه از اراده خاص امیدوار رضایی برای جذب فیروز کریمی خبر داده‌اند. او در این راه حتی فتح‌الله‌زاده و نفریه را هم با خود همراه کرده است.

امیر که بالاخره بعد از ماه‌ها موضوع سرمربی نشدن در تیم‌ملی را دریافته بود، با کمال میل پا به دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال گذاشت.

 قلعه‌نویی در جلسه با اعضای هیأت‌مدیره ابتدا ضمن مرور مواضع قبلی باشگاه در قبال ناصر حجازی، تاکید کرده بود بهتر است همان‌طور که قبلا گفته‌اید، به حجازی تا پایان نیم‌فصل فرصت دهید تا کارش را انجام دهد. او البته در محافل خصوصی اعلام کرده که اگر حجازی استعفا دهد حاضر است جای او را بگیرد. امیر اما خیلی زود با واکنش منفی هیأت‌مدیره روبه‌رو شد.

 وی در جریان مذاکره‌اش با اشاره به پتانسیل‌های ویژه استقلال برای بر هم زدن معادلات لیگ گفته بود: همه بازیکنان را می‌خواهم. هیچ‌کس قرار نیست برود، من همه را می‌خواهم.

 موضوع تصمیم قلعه‌نویی اما کاملاً روشن بود؛ او برخلاف حجازی که بر ضرورت حذف چند بازیکن تاکید کرده بود، تصمیم دیگری را در سر می‌پروراند.

سرمربی سابق تیم‌ملی همچنین درباره نقاط ضعف تیم حجازی نیز مسائلی را مطرح کرده بود؛ مسائلی که بیشتر به ضعف تاکتیکی و بدنسازی تیم مربوط می‌شد.مدیرعامل باشگاه نیز پس از شنیدن اظهارات امیر قلعه‌نویی خطاب به وی گفت: اعضا همگی در خصوص آمدن شما به استقلال توافق کرده‌اند.در همین حال اما یک منبع آگاه روز گذشته به همشهری گفت: قلعه‌نویی در جلسه جمعه شب مخالفانی هم داشت که به سمت و سوی جذب فیروز کریمی بیشتر تمایل نشان می‌دادند تا استفاده از امیر.

 در پایان جلسه ویژه هیأت‌مدیره با امیر قلعه‌نویی، یکی از اصلی‌ترین شانس‌های سرمربیگری استقلال درباره سئوال حاضران که از او پرسیدند، قصد دارید در کادرفنی با چه افرادی کار کنید؟ همه چیز را به روزهای آینده موکول کرد و گفت: بعد از اینکه به طور حتم سرمربیگری را قبول کردم، پاسخ این سئوال را خواهم داد.

 گزینه‌ای غیر قابل پیش‌بینی

همه چیز از موانع جابه‌جایی فیروز کریمی از استقلال اهواز به استقلال تهران خبر می‌دهد. با این حال اما صبح روز گذشته شایعه سرمربی شدن فیروز در استقلال تهران خیلی زود در محافل خبری پیچید. مسئولان باشگاه استقلال اهواز در حالی شایعه حضور سرمربی تیم‌شان در استقلال تهران را کذب می‌دانستند که چند خبرگزاری به طور رسمی مذاکره کریمی با آبی‌های پایتخت را مخابره کردند.

 شنبه‌شب، جلسه با کریمی

 این محتوای خبری بود که روز گذشته نشست قریب‌الوقوع فیروز کریمی با هیأت‌مدیره باشگاه استقلال را صحه می‌گذاشت. در همین حال گفته می‌شود سرمربی استقلال اهواز در یکی از محاورات خود تصریح کرده که به زودی شرایط تازه‌ای را تجربه خواهد کرد.

 گفته می‌شود منصور پورحیدری در خصوص جانشینی فیروز کریمی به جای حجازی، واکنش منفی از خود نشان داده و حتی در محفلی خصوصی گفته است: اگر فیروز بیاید، حتی یک دقیقه هم صبر نمی‌کنم و از عضویت در هیأت‌مدیره استعفا می‌دهم.او البته در محافل رسمی این سخن را تکذیب می‌کند.

 جلسه با حجازی

عصر روز گذشته گویا در جلسه‌ای حجازی با فیروز کریمی درباره مسائل مربوط به استقلال گفت‌وگو کردند. سرمربی تحت‌ فشار آبی‌های پایتخت حالا از میان جایگزین‌های خود ترجیح می‌دهد که فیروز کریمی را در رأس کادرفنی ببیند تا امیر قلعه‌نویی را؛ مدل فنی ابتدای فصل که علی فتح‌الله‌زاده یک بار آن را به طور رسمی در رسانه‌ها مطرح کرد، گویا در حال شکل‌گیری است.

کد خبر 35758

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز