همشهری آنلاین: تروریست ها از بامداد روز شنبه درصدد انجام چند حمله تروریستی در بغداد بودند که فرماندهی عملیات امنیت این شهر موفق شد یکی از حملات انتحاری با خودرو بمبگذاری شده را در منطقه کاظمین در شمال بغداد خنثی کند اما نتوانست دو انفجار دیگر در مرکز بغداد را که ۲۱ کشته و ۴۰ زخمی برجای گذاشت به موقع شناسایی کند.

۲۱ کشته و ۴۰ زخمی در  دو انفجار بغداد | خنثی کردن یک حمله انتحاری در کاظمین

به گزارش ایرنا، فرماندهی عملیات بغداد در بیانیه ای اعلام کرد که دستگاه های اطلاعاتی عراق، از ورود یک خودرو بمب گذاری شده که دو فرد انتحاری آن را هدایت می کردند، از بخش شمالی بغداد، اطلاع دادند که با کمین گذاری به موقع در مسیر جاده سامراء به کاظمین، این خودرو را به همراه دو فرد انتحاری، قبل از اینکه به اهدافش برسد، منفجر کردند.

از طرفی، منطقه تجاری پر ازدحام 'السنک' در مرکز بغداد امروز شنبه شاهد یک انفجار دوگانه انتحاری بود که گزارش فرماندهی عملیات بغداد حاکیست 21 شهروند عراقی در این انفجار کشته و 40 نفر دیگر زخمی شدند.

براساس بیانیه فرماندهی عملیات بغداد، انفجار در منطقه سنک به وسیله دو فرد انتحاری اتفاق افتاده است که خود را در فاصله ای کوتاه از همدیگر منفجر کردند.

یک برش ویدئویی هم لحظاتی قبل از این انفجار بر روی شبکه اینترنت منتشر شد، که گویای حجم انفجار و تلفات انسانی این حمله تروریستی است.

 

کد خبر 357245

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha