دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: کاپیتان استقلال در فرودگاه شهر اصفهان از منصوریان خواست تا از این تیم جدا شود.

منصوریان

به گزارش ایسنا، استقلال يكشنبه 5 دي موفق شد برابر سپاهان به تساوی دست پیدا کند و در این بازی مهدی رحمتی کاپیتان استقلال نیمکت نشین بود.

هر چند منصوریان نیمکت‌نشینی رحمتی را فنی اعلام کرد ولی افتخاری در اظهاراتی تلویزیونی گفت که رابطه میان این دو چندان خوب نیست و باید در جلساتی که در نظر دارد این رابطه را بهبود ببخشد. همان زمانی که افتخاری این مطالب را در تلویزیون می‌گفت، رحمتی در فرودگاه اصفهان با منصوریان صحبت می‌کرد و در نهایت به سرمربی استقلال گفت که اگر منصوریان تمایلی به ادامه همکاری با او را ندارد، می‌تواند از استقلال جدا شود و به عبارت دیگر با دریافت رضایت‌نامه‌اش در نیم فصل راهی تیمی دیگر شود.

اینکه چرا مهدی رحمتی می‌خواهد در این شرایط از استقلال جدا شود مشخص نیست ولی ظاهرا کاپیتان استقلال به این نتیجه رسیده که با توجه به رابطه فعلی‌اش با کادرفنی استقلال، این آبی‌های پایتخت هستند که لطمه می‌خورند و شاید بهتر باشد به سهم خودش از بروز مشکل برای استقلال ممانعت به عمل آورد.

به نظر می رسد با ادامه روند فعلی، مهدی رحمتی از استقلال جدا شود و منصوریان که پیشتر از او به عنوان یکی از دوستانش در استقلال نام برده بود، ترجیح دهد بدون او کار را ادامه دهد.

کد خبر 356736

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha