دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵
۰ نفر

سریال «افسانه شینگن» که سال‌ها پیش از تلویزیون پخش شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته بود، از ۱۰دی جایگزین مجموعه «رویای فرمانروا» در شبکه نمایش می‌شود تا از حجم سریال‌های محصول کره‌ جنوبی تا حدودی کم شود.

سریال شینگن

به گزارش همشهري، پس از آغاز پخش سريال ديدني «فرار از زندان» كه هر روز ساعت 23 روي آنتن مي‌رود، حالا نوبت يك مجموعه محبوب ژاپني رسيده كه تماشاگران تلويزيون از آن خاطره‌هاي خوشي در ياد دارند. افسانه شينگن كه بيشتر با نام شينگن شناخته مي‌شود، داستان يكي از مهم‌ترين شخصيت‌هاي تاريخ سرزمين آفتاب تابان در قرن 16را روايت مي‌كند و بهرام زند در آن به جاي شخصيت تاكدا شينگن حرف مي‌زند. اين سريال از 10دي ساعت 20در 50قسمت روي آنتن شبكه نمايش مي‌رود.

ديگر سريال تازه تلويزيون براي فصل زمستان، نسخه‌اي تازه از «ريشه‌ها»ست كه نسخه قديمي آن مربوط به سال 1977به‌تازگي پخش شد. اين مجموعه براساس كتاب تحسين‌شده الكس هيلي درباره تاريخچه حضور سياهان در قاره آمريكا ساخته شده و مالاچي كربي، فورست ويتكر، آنا پاكويين، لارنس فيشبرن و جاناتان ريس ميرز نقش‌هاي اصلي آن را ايفا كرده‌اند. حضور فيلمسازاني چون بروس برسفورد و فيليپ نويس روي صندلي كارگرداني ويژگي مهم ريشه‌هاست كه 385دقيقه آن در قالب 7فيلم تلويزيوني در بهمن‌ماه روي آنتن مي‌رود.

شبكه نمايش علاوه بر پخش فيلم‌هاي روز و غيرتكراري از سينماي جهان، مجموعه «يك ساعت با آلفرد هيچكاك» را هم براي جدول پخش زمستاني خود در نظر گرفته است. اين فيلم50دقيقه‌اي در دهه 1970با حضور استاد تعليق و دلهره سينماي جهان در ادامه مجموعه «آلفرد هيچكاك تقديم مي‌كند» توليد شده و ديدن آن براي علاقه‌مندان سينما بسيار جذاب خواهد بود. تماشاي يك ساعت با آلفرد هيچكاك نكاتي جالب و آموزنده درباره شيوه كارگرداني فيلمسازي دارد كه برخي از بهترين فيلم‌هاي تاريخ سينما را در كارنامه خود ثبت كرده است.

کد خبر 356668

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha