همشهری آنلاین : رئال مادرید توانست پس از سه سال با درخشش مهاجم پرتغالی خود اتلتیکومادرید را در ویسنته کالدرون شکست دهد.

ronaldo

به گزارش ایسنا، آخرین داربی شهر مادرید در ویسنته کالدرون از هفته دوازدهم لالیگا بین دو تیم اتلتیکومادرید و رئال مادرید شنبه شب برگزار شد و مهمان توانست با سه گل اتلتیکو را شکست دهد.

در نیمه نخست اتلتیکو بازی را تهاجمی شروع کرد اما نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه مهمانش ایجاد کند. در این شرایط مادرید در ضد حملات خطرناک بود. در یکی از حملات سفیدپوشان در دقیقه ۱۱ ضربه سر کریستیانو رونالدو به خوبی توسط یان اوبلاک مهار شد و سپس بازیکنان اتلتیکو توپ را به بیرون زدند. اوبلاک کمتر از ۹ دقیقه بعد با شوت لوکا مودریچ روبرو شد که آن را نیز دفع کرد.

در حالی که مادرید خطرناک‌تر بود، در دقیقه ۲۲ به یک ضربه آزاد دست پیدا کرد و شوت رونالدو با برخورد به خط دفاعی اتلتیکو وارد دروازه میزبان شد. تلاش‌های قرمز و سفیدپوشان برای باز کردن دروازه مادرید بی‌نتیجه بود و مهمان نیز از فرصت‌هایش به خوبی بهره نبرد تا نیمه نخست با تک‌گل مهاجم پرتغالی به پایان برسد.

تنها دو دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که ضربه یانیک کاراسکو، مهاجم اتلتیکو با فاصله اندکی به بیرون رفت. پس از این ضربه، دیگو پابلو سیمئونه، سرمربی تیم میزبان از هواداران خواست تا اتلتیکو را بیشتر تشویق کنند. لحظاتی بعد آنتوان گریزمان یک فرصت خوب دیگر را از دست داد. مهاجم فرانسوی دو دقیقه بعد توپ را از مودریچ ربود اما شوت او در دستان کیلور ناواس جای گرفت. در ادامه با خطای کاراسکو روی دنی کارواخال ضربه‌ای آزاد به رئالی‌ها رسید که گرت بیل ضربه سرش به بیرون رفت.

اشتباهات فردی سفیدپوشان در این لحظات قابل توجه بود. اتلتیکو دو تعویض انجام داد که فرناندو تورس و گابی از زمین بیرون رفتند و آنخل کورئا و کوین گامیرو جایگزین این دو بازیکن شدند. لحظاتی بعد رونالدو و کوکه به علت درگیری کوچکی که با هم داشتند، کارت زرد دریافت کردند.

در ادامه ایسکو دروازه اتلتیکو را تهدید کرد اما اوبلاک اجازه نداد توپ از خط عبور کند. در دقیقه ۶۹ ساویچ در محوطی جریمه روی رونالدو خطا کرد و داور به نفع مهمان یک پنالتی گرفت. مهاجم پرتغالی پشت توپ ایستاد و ضربه‌اش را تبدیل به گل کرد. رونالدو در یک ضد حمله با پاس بیل توانست گل سوم خود را در این بازی به ثمر برساند و هت‌تریک کند. او هجدهمین گلش را برابر اتلتیکو به ثمر رساند.

در ادامه دو تیم چند بار دیگر دروازه یکدیگر را تهدید کردند و در نهایت بازی با سه گل رونالدو به پایان رسید. حمایت و تشویق هواداران اتلتیکو تا پایان بازی با وجود شکست تیمشان قابل توجه بود.

رئال مادرید با ۳۰ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کرد و اتلتیکو با ۲۱ امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت.

کد خبر 353119

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha