مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: موقعیت بزرگراه یادگار امام(ره) توسط مهندسین مشاور مورد بررسی قرار گرفت.

با هدف ایجاد مسیرهای مناسب جهت دسترسی غرب منطقه یک به بزرگراه یادگار امام(ره) و بهبود ترافیک در ناحیه مرکزی و غربی منطقه طرح انشعاب این بزرگراه توسط مهندسین مشاور مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش سما به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس محمد کریم شفیعی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح انشعاب در محدوده رودخانه درکه از بزرگراه یادگار امام (ره) جدا شده و پس از اتصال به خیابان درکه و عبور از میدان دانشگاه شهید بهشتی از طریق بلوار رشید الدین فضل ا... و خیابان تابناک به تقاطع بزرگراه کردستان - بزرگراه  شهید چمران متصل می شود.

وی با اشاره به حساسیت طرح مذکور گفت: در جهت مناسب سازی طرح از لحاظ اجتماعی و زیست محیطی از شورایاری محله اوین و اعضای کمیسیون طراحی شبکه معابر در چندین جلسه دعوت شده تا راهکارهای مناسب و تکمیلی را ارائه دهند.

مهندس شفیعی در ادامه افزود: با توجه به نیاز معاونت شهرسازی و معماری منطقه درخصوص پاسخگویی به درخواست شهروندان، تهیه طرح  اجرایی کوچه شیرازی ،کوی یاس ومحدوده باغ شاطر نیز مورد بررسی و در دستور کار قرار گرفت  و به منظور تسریع درعملیات عمرانی در محدوده بیمارستان مسیح دانشوری تملک معارضین دراولویت اداره املاک واقع شد.

شایان ذکر است کمیسیون شبکه معابر در راستای  سیاستهای  توسعه پایدار شهری وبا هدف  جلوگیری  ازروند روز افزون مشکلات  ترافیکی مانند نبود  شبکه مناسب  ترافیکی ، شیب زیاد گذرها، نبود مسیرهای عبور عابر پیاده و... اقدام به برگزاری  جلسه هایی  با حضور کارشناسان  پرداخته وبه کنترل وهماهنگی هایی در بازنگری طرح تفصیلی ،بررسی ،اصلاح  وتصویب طرح های اجرایی ،اصلاح  هندسی وپیاده گذرها وعارضه سنجی ترافیکی  اقدام می‌کند.

گفتنی است جلسات کمیسیون طراحی شبکه معابر هر هفته و به ریاست آقای مهندس شفیعی وبا حضور اعضای رسمی  درساختمان حمل ونقل و ترافیک منطقه یک برگزار می‌شود.

 

کد خبر 35276

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز