معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۵نتیجه ارزیابی ستادی از فعالیت‌های معاونت فنی و عمرانی این منطقه را بسیار خوب توصیف کرد.

دشت جنوب تهران

عليرضا جاويد كه در نشست نظارت ستادي معاونت فني و عمراني شهرداري منطقه 15سخن مي‌گفت، ضمن ابراز رضايت از اقدامات زيربنايي مديريت شهري با هدف بهبود سرانه‌هاي خدماتي جنوب شرق پايتخت، تحول زيرساخت‌هاي عمراني و خدماتي مناطق محروم تهران طي يك دهه اخير را مثبت و رو به جلو دانست و افزود: هم‌اكنون پروژه‌هاي هدفمند و اثربخشي در سطح منطقه 15در حال اجراست كه پس از تكميل و بهره‌برداري، جمعيت ساكن در محله‌هاي مختلف اين منطقه را از مراجعه به مجموعه‌هاي فرهنگي- ورزشي مناطق مركزي پايتخت بي‌نياز مي‌كند.

جاويد سرپوشيده‌سازي انهار به موازات پشتيباني از طرح توسعه فاضلاب و شبكه جمع‌آوري و هدايت آب‌هاي سطحي را يكي از اقدامات مثبت معاونت فني و عمراني منطقه 15 به‌منظور ارتقاي كيفيت خدمات شهري دانست و ضمن تأكيد بر ادامه اين روند، خواستار تسريع عمليات اجرايي پروژه‌هاي احداث كانال كمكي سرخه حصار و جمع‌آوري و هدايت آب‌هاي سطحي محدوده خيابان خاوران توسط شركت خاكريزآب شد.

معاون فني و عمراني شهرداري تهران با تأكيد بر ضرورت تكميل پروژه‌هاي احداث مجموعه‌هاي فرهنگي - ورزشي منطقه 15تا سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامي، به معاونت فني و عمراني اين منطقه افزود: روند تملك و آزادسازي معارضات ملكي پروژه‌ احداث بزرگراه شهيد نجفي رستگار و تقاطع غيرهمسطح ثامن با جديت هرچه بيشتر بايد پيگيري شود. تسريع روند تملك معارضات ملكي پروژه احداث مسجد حجت(عج) كه بايد توسط سازمان عمراني مناطق اجرا شود و همچنين نيازسنجي و اجراي پروژه‌هاي مرمت، بهسازي و مقاوم‌سازي‌ پل‌هاي سواره‌رو توسط سازمان مشاور فني و مهندسي شهر تهران و شركت يادمان سازه، از ديگر تأكيدات معاون فني و عمراني شهرداري تهران در نشست نظارت ستادي منطقه 15بود.

جاويد با مثبت ارزيابي كردن وضعيت اسنادي فعاليت‌هاي معاونت فني و عمراني منطقه 15، نحوه ارجاع كار از طريق برگزاري مناقصات در اين منطقه را قابل‌قبول دانست و در عين حال بر افزايش نقش معيارهايي همچون كيفيت و سوابق اجرايي پيمانكاران در فرايند برگزاري مناقصات تأكيد كرد.

کد خبر 352351

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha