همشهری آنلاین: مسابقات سوارکاری قهرمانی استقامت کشور با عنوان جام سرداران شهید آذربایجان شامگاه جمعه با معرفی نفرات برتر در عجب شیر پایان یافت.

Riting

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، این رقابت‌ها در دو مسافت ۹۰ و ۱۱۵ کیلومتر با حضور ۳۲ سوارکار از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، لرستان، کردستان، فارس و گیلان در منطقه گردشگری رحمانلو واقع در حاشیه دریاچه ارومیه برگزار شد.

در این رقابت‌ها رحیم مرادنژاد با اسب ژاندارک از استان لرستان، علی جعفر مرادنژاد با اسب بیداد از لرستان و آرش میهمی با اسب بابیلوس از استان کردستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسافت ۱۱۵ کیلومتر را کسب کردند.

در مسابقات بخش ۹۰ کیلومتر نیز مسعود محکم‌کار با اسب هوران از اصفهان، میلاد پایدار با اسب قره‌خان از آذربایجان شرقی و سجاد ایمان‌پور با اسب ابرش از لرستان به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

عجب شیر که برای نخستین بار میزبانی پيكارهای سوارکاری استقامت کشور را بر عهده داشت، شاهد حضور هشت سوارکار از آذربایجان شرقی و ۲۳ اسب سوار از ۶ استان کشور بود.

این مسابقات با حضور رئیس کمیته استقامت فدراسیون سوارکاری کشور و عوامل داوری و دامپزشکی این فدراسیون برگزار شد و تیم اجرایی ۳۰ نفری هیات سوارکاری استان و هیات سوارکاری شهرستان عجب شیر در برگزاری آن مشارکت کردند.

همزمان با این رقابت‌ها سوارکاران آذربایجان شرقی نیز در مسابقه های ۴۰ و۶۰ کیلومتر به میزبانی عجب شیر اسب زین کردند و در پایان ۶ سوارکار به مسافت‌های ۶۰ و۹۰ کیلومتر راه یافتند.

شهرستان عجب شیر در ۹۸ کیلومتری جنوب تبریز، مرکز استان آذربایجان شرقی واقع است.

کد خبر 351751

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha