مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۶
۰ نفر

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران گفت: اگر دولت تا چند روز آینده سهمیه بنزین شهرداری را در اختیار این سازمان قرار ندهد شهرداری تهران قادر نخواهد بود خدمات معمول شهری را انجام دهد.

مصطفی سلیمی با اعلام این خبر افزود: طی مذاکرات مختلف با دولت در ماه‌های گذشته قرار بر این بود تا دولت هر ماه سهمیه بنزین شهرداری را در قالب سهمیه‌بندی بنزین شارژ کند. اما در حدود سه ماه گذشته هیچ سهمیه بنزینی به شهرداری تهران اختصاص نیافته است.

وی در ادامه افزود: هم اکنون شهرداری برای خودرو‌های جمع‌آوری زباله، آتش‌نشانی، بهشت زهرا، وسازمان‌های ستادی هیچ سهمیه بنزینی ندارد و با مشکل جدی روبه‌روست.

سلیمی با اشاره به اینکه همه  بنزین مورد نیاز برای ارائه خدمات به‌صورت غیرمجاز تهیه می‌شود گفت: ما به پیمانکاران اعلام کرده‌ایم که هر طور شده برای ارائه خدمات شهری بنزین مورد نیاز را تهیه کنند تا دولت سهمیه بنزین شهرداری را به این سازمان اختصاص دهد.

وی از ضرورت حل این مشکل با همکاری دولت خبر داد و گفت: درست نیست که هر ماه ما با دولت برای تهیه بنزین مورد نیاز شهرداری نامه نگاری بکنیم. مسلما دولت برای حل این مشکل باید سهمیه‌ای ثابت به شهرداری اختصاص دهد تا هر ماهه به‌صورت خودکار شارژ شود تا شهرداری در ارائه خدمات معمول به شهروندان دچار مشکل نشود.

مدیر عامل شرکت خدمات موتوری شهرداری تهران در پایان افزود: درصورتی که سهمیه بنزین شهرداری داده نشود این سازمان در 2 یا 3 روز آینده با مشکل جدی در ارائه خدمات شهری روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 34868

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز