یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۶
۰ نفر

یکی از سخنگویان کاخ کرملین ضمن تمجید از تازه‌ترین ساخته اولیور استون، نمایش عمومی فیلم سینمایی «اسنودن» را بهترین فرصت برای افشای حقایق پشت پرده سیاست در آمریکا دانست.

فیلم اسنودن

به گزارش همشهري، ديميتري پسكوف با اشاره به اكران همزمان اسنودن در روسيه و آمريكا گفت: «تمام كساني كه مي‌خواهند واقعيت را درباره افشاگر سازمان امنيت ملي آمريكا بدانند، بايد به سينما بروند و اين فيلم را تماشا كنند. اسنودن فيلمنامه‌اي درخشان دارد و از همه مهم‌تر، ساختار شبيه به مستند آن است. اين فرصتي درخشان براي دانستن واقعيت درباره زندگي و فعاليت‌هاي ادوارد اسنودن و افشاگري‌هاي اوست.» سخنان پسكوف را خبرگزاري ريانووستي منتشر كرده است. او از سال 2012دستيار رسانه‌اي ولاديمير پوتين است و از اين رو مي‌توان حرف‌هايش را بازتاب عقايد رئيس‌جمهور روسيه دانست.

اسنودن از سال 2013در روسيه زندگي مي‌كند و آنچه استون از زندگي او ساخته، نخستين تلاش براي كشاندن پاي يكي از بزرگ‌ترين افشاگران تاريخ معاصر به پرده سينماست. نسخه‌اي كه از فيلم تازه استون در روسيه روي پرده سينماها رفته، حدود 4 دقيقه طولاني‌تر از نسخه آمريكايي است اما مشخص نيست چه صحنه‌هايي به آن افزوده شده است. جوزف گوردن-لويت در اين فيلم به نقش افشاگر آمريكايي ظاهر شده و خود اسنودن هم در يكي از نماهايي پاياني حضوري افتخاري دارد. فيلم اسنودن در جشنواره تورنتو رونمايي شد و از آن به عنوان يكي از بخت‌هاي جدي اسكار آينده ياد مي‌شود.

کد خبر 346703

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha