سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۳
۰ نفر

هشتم آذرماه سال گذشته زن ٣٦ساله‌ای از خانه‌اش در شمال شرق تهران بیرون آمد تا به محل کارش برود. او وقتی به بلوار ارتش رسید ناگهان موتورسواری سدراه او شد. دزد تکرو به سمت زن جوان حمله ور شد تا کیفش را سرقت کند. زن جوان اما مقاومت کرد و با هم درگیر شدند. زن جوان با داد و فریاد مردم را خبر کرد اما دزد موتورسوار به زور می‌خواست کیف طعمه‌اش را سرقت کرده و فرار کند.

سارق زورگیر

جدال دزد كيف‌قاپ با زن جوان كه همچنان مقاومت مي‌كرد ادامه داشت تا اينكه كاميوني وارد بلوار ارتش شد. سارق موتورسوار به محض ديدن كاميون از ترس تصميم به فرار گرفت. او، زن جوان را هل داد تا فرار كند اما درست همان لحظه كاميون سر رسيد و بي‌آنكه راننده‌اش متوجه شود زن جوان را زير گرفت. راننده كاميون و دزد موتورسوار كه زن جوان را پرت كرده بود، هر دو فرار كردند.

  • گزارش مرگ

دقايقي بعد امدادگران اورژانس در محل حادثه حاضر شدند و پس از معاينه زن جوان مرگ وي را تأييد كردند. در چنين شرايطي گزارش مرگ وي در اختيار قاضي‌مرادي، بازپرس جنايي تهران قرار گرفت و با دستور وي تحقيقات در اين خصوص آغاز شد.كارآگاهان با انجام تحقيقات ميداني و بازبيني تصاوير دوربين‌هاي مداربسته توانستند شماره پلاك كاميون را به‌دست آورند. چند روز بعد، راننده كاميون بازداشت شد. او در بازجويي‌ها گفت: صبح روز حادثه، من از دور موتورسوار و زن جوان را ديدم. دزد تك‌رو به زور كيف زن جوان را گرفته بود و زن جوان مقاومت مي‌كرد. وقتي به آنجا رسيدم چون اتاقك كاميون بالا بود، ديگر متوجه زن جوان نشدم و فكر كردم از دست موتورسوار فرار كرده است اما دزد موتورسوار او را زيرچرخ‌هاي كاميون انداخته‌بود و من اصلا متوجه اين حادثه نشده‌بودم.

  • دزدكيف قاپ در زندان

هنوزهيچ ردي از قاتل فراري به‌دست نيامده بود تا اينكه چند روز پيش كارآگاهان در جريان بررسي پرونده‌هاي كيف‌قاپي پي بردند كه سارق موتور سواري با همين شگرد در شمال شرق تهران قصد سرقت و كيف‌زني داشته و در جدال با طعمه‌اش، وي را زخمي كرده است. شواهد نشان مي‌داد اين دزد تكرو توسط مأموران پايگاه يكم پليس آگاهي دستگير و به زندان منتقل شده است. به اين ترتيب، وي با دستور قاضي مرادي به دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد. او در بازجويي‌ها به كيف قاپي‌هاي سريالي اقرار كرد و درخصوص مرگ يكي از طعمه‌هايش گفت: آن روز زن جوان مقاومت كرد، معمولا طعمه‌هاي من زن هستند و از ترس‌شان در برابرم مقاومت نمي‌كنند. قرباني اما با من درگير شد و من وقتي چشمم به كاميون افتاد از ترس دستگيري، زن جوان را رها كردم و پا به فرار گذاشتم. هرگز قصد كشتن او را نداشتم و فكرش را نمي‌كردم اينچنين جانش را از دست بدهد.

به گزارش همشهري، هم‌اكنون دزد كيف‌قاپ با قرار قانوني و به اتهام مشاركت در قتل غيرعمد ناشي از تسريع در رانندگي بدون گواهينامه و شروع به سرقت مقرون به آزار در اختيار مأموران اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفته و تحقيقات در اين‌باره ادامه دارد.

کد خبر 346199

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha