مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در واکنش به گزارش منتشر شده درباره اجاره حیاط دبستان مسلم منطقه ۸ پایتخت گفت: این کار براساس قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مبنی بر استفاده دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت بلااستفاده انجام می‌شود.

مدرسه

اسفنديار چهاربند با بيان اينكه اين كار افزون بر رفع نيازهاي مالي مدرسه به تأمين پاركينگ خودرو در منطقه كمك مي‌كند، تأكيد كرد همه تمهيدات لازم در اين‌باره انديشيده شده‌است.وي درباره دغدغه‌هاي فرهنگي استفاده از حياط مدرسه به‌عنوان پاركينگ تالار پذيرايي توضيح داد:« زمان استفاده از حياط مدرسه 6 تا 10شب است و خودروها حق ورود با سرنشين را ندارند.

براي رعايت مسائل فرهنگي، دوربين‌هاي مدار بسته نصب شده‌است. هر شب هم فضاي حياط مدرسه براي حضور دانش‌آموزان آماده‌سازي خواهد شد.» چهاربند همچنين گفت:«براساس مصوبه كميته مستندسازي فضاي آموزشي اداره كل آموزش و پرورش تهران 90درصد مبلغ اجاره بهاي حياط مدرسه پس از واريز به خزانه اداره كل و بازگشت به آموزش و پرورش منطقه، بايد براي تعمير، بهسازي و توسعه امكانات آموزشي و پرورشي به‌حساب همان مدرسه واريز ‌شود.

قرارداد اجاره 6ماهه است و تمديد قرارداد نيز منوط به رضايت انجمن اوليا و مربيان و شوراي مدرسه است.» مديركل آموزش و پرورش شهر تهران به خانواده دانش‌آموزان اطمينان خاطر داد كه به هيچ وجه آموزش و پرورش فرزندان آنها را فداي مسائل مالي نخواهد كرد.

کد خبر 339800

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha