همشهری آنلاین: راننده اتوبوس، ۲۰ مسافر خود را به سرعت قبل از آتش گرفتن خودرو پیاده کرد و جان آنها را نجات داد و مورد ستایش قرار گرفت.

روز جمعه ساعت 17:36، یک دستگاه اتوبوس در جاده «فارن‌بورو» در شهرک «کلیفتون» ناتینگهام آتش گرفت.

اتوبوس از «ویلفورد» به سمت ناتینگهام در حرکت بود که رهگذران مشاهده کردند از آن دود خارج می‌شود. با رسیدن اتوبوس به «کلیفتون»، مسافران از وجود دود در زیر پایشان خبر دادند و وقتی اتوبوس به جاده «فارن‌بورو» رسید، به سرعت از آن خارج شدند.

گروه امداد و آتش‌نشانی ناتینگهام، کمی قبل از ساعت 18 برای اطفای حریق به جاده «فارن‌بورو» فراخوانده شد. دو گروه به محل حادثه اعزام شدند. سخنگوی آتش‌نشانی گفت که هیچ فردی در این سانحه آسیب ندیده است.

یکی از مسافران گفت: «کلاچ صدای وحشتناکی می‌داد،‌ اما راننده می‌گفت همه چیز مرتب است. وقتی به «کلیفتون» رسیدیم، به مسافر کناردستی‌ام گفتم باید از اتوبوس خارج شویم. وقتی از اتوبوس پیاده شدیم، صدای هیس‌مانندی شنیده شد و بعد صدای بلندی به گوش رسید. ما فکر کردیم بمب منفجر شده است. اگر نگفته بودم باید از خودرو خارج شویم، ممکن بود در اتوبوس محبوس بمانیم.»

سخنگوی شرکت «حمل و نقل ناتینگهام» گفت که به راننده شرکت خود افتخار می‌کند. وی از علت آتش‌سوزی اظهار بی‌اطلاعی کرد.
شاهدان از صدای مهیب و انفجار اتوبوس خبر داده‌اند، اما شرکت «حمل و نقل ناتینگهام» این صدای مهیب را مربوط به انفجار تایرها می‌داند.

سخنگوی شرکت «حمل و نقل ناتینگهام» گفت: «آتش‌سوزی‌های اتوبوس بسیار به ندرت اتفاق می‌افتد و علت این حادثه مستقلاً بررسی خواهد شد. راننده ما به محض اینکه متوجه خطر شد، اقدامات لازم را انجام داد و همه را از اتوبوس پیاده کرد. ما واقعاً به عملکرد او افتخار می‌کنیم. دغدغه اصلی او اطمینان یافتن از سلامت مسافرانش بود.»

کد خبر 339140

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha