زن جوان که در دام شیطانی راننده پراید گرفتار شده بود، پس از مدتی متهم را به‌صورت اتفاقی در خیابان دید و پلیس را خبر کرد.

متهم

حدود 3هفته پيش با شكايت زني كه در دام راننده شيطان‌صفت گرفتار شده بود، تيمي از مأموران اداره شانزدهم پليس آگاهي با دستور قاضي سهرابي بازپرس شعبه نهم دادسراي جنايي تهران تحقيقات خود را در اين خصوص شروع كردند. شاكي كه زني جوان بود در توضيح ماجرا چنين گفت:ساعت 22:20بود كه از محل كارم در شرق تهران بيرون آمدم تا به خانه بروم.

درحالي‌كه منتظر خودروي مسافركشي بودم، پرايدي را ديدم كه براي مردي بوق زد اما گويا مسيرش نمي‌خورد و سوار نشد. بعد از آن به سمت من آمد و وقتي مسيرم را گفتم توقف كرد تا سوار شوم. من هم تصور كردم مسافركش است اما دربين راه ناگهان تغيير مسير داد و ديگر هيچ مسافري سوار نكرد.

وقتي اعتراض كردم كه مي‌خواهم پياده شوم درها را قفل كرد و به سمت خياباني خلوت در شرق تهران رفت و در آنجا با تهديد مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. وي ادامه داد:راننده شيطان صفت پس از اجراي نقشه شومش مرا از ماشين به بيرون پرتاب كرد و گريخت. من هم به‌دليل تاريكي هوا نتوانستم شماره پلاكش را به‌خاطر بسپارم.

درحالي‌كه بررسي‌هاي پليسي در اين خصوص ادامه داشت، حدود 3هفته بعد از شكايت، زن جوان وقتي از محل كارش خارج شد تا به خانه‌اش برود به‌صورت اتفاقي متهم پرايدسوار را ديد كه در حال مسافركشي بود. بدون هيچ معطلي با پليس تماس گرفت و شماره پلاكش را هم يادداشت كرد.

طولي نكشيد كه مأموران گشت، متهم تحت تعقيب را دستگير كردند. متهم 40ساله وقتي براي انجام تحقيقات به دادسراي جنايي تهران منتقل شد و پيش روي بازپرس قرار گرفت چنين گفت: معمولا براي تأمين مخارج زندگي مسافركشي مي‌كردم و آن شب زن جوان را به‌عنوان مسافر سوار كردم اما شيطان به جلدم رخنه كرد و به‌خاطر وسوسه‌هايي كه به سراغم آمده بود تصميم به ربودن مسافر و اجراي نقشه شوم گرفتم.

حالا هم به‌شدت پشيمانم و اين نخستين باري بود كه در زندگي دست به خلاف زدم. به گزارش همشهري، هم‌اكنون متهم براي انجام تحقيقات بيشتر براي شناسايي جرايم احتمالي ديگر در اختيار مأموران اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران قرار گرفته است.

کد خبر 339106

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha