همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران که با ترکیب دوم خود برابر ونزوئلا به میدان رفته بود، در آخرین روز این رقابت‌ها به ششمین پیروزی خود دست یافت.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که پیش از این با کسب پنج پیروزی در رقابت‌های انتخابی المپیک موفق به کسب سهمیه بازی‌های ریو 2016 شده بود، در روز پایانی این پيكارها به مصاف ونزوئلا رفت.

از آنجایی که این مسابقه به نوعی برای تیم ملی کشورمان تشریفاتی به شمار می‌رفت، رائول لوزانو تصمیم گرفت تا ترکیب دوم تیم ملی را در این دیدار به کار گیرد.

در شروع این دیدار مهدی مهدوی، مصطفی شریفات، حمزه زرینی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور و مهدی مرندی با لباس‌های سرخ برابر سفیدپوشان ونزوئلا به میدان رفتند.

مانند بازی‌های قبلی نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و مناف هاشمی، معاون مالی وزارت ورزش و جوانان در کنار محمدرضا داورزنی از نزدیک شاهد برگزاری این مسابقه بودند.

حدود 50 نفر از ایرانیان مقیم ژاپن هم از نزدیک این دیدار را تماشا می‌کردند.

اين بازي در نهايت با حساب سه بر دو به سود تيم كشورمان خاتمه يافت.

ست‌هاي دوم و سوم با نتايج 29 بر 27 و 25 بر 21 به نفع ونزوئلا تمام شد و ست‌هاي اول، چهارم و پنجم به ترتيب با امتيازهاي 25 بر 23، 25 بر 18 و 15 بر 8 به سود تيم ايران پايان يافت.

 

کد خبر 335911

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha