همشهری آنلاین: فردا بازی‌های انتخابی المپیک ریو برای گزینش تیم های والیبال در توکیو آغاز می گردد.تیم ملی والیبال ایران برای کسب سهمیه در سالن متروپلیتن شهر توکیو به دیدار رقبایش خواهد رفت.

Volleyball

به گزارش همشهري‌آنلاين به نقل از سايت رسمي فدراسيون جهاني واليبال؛ هشتم خرداد آغاز مهمترين تورنمنت پيش از المپيك در ورزش واليبال محسوب مي‌شود. رقابت‌هايي كه در نهاين و پايان آن چهار غول دنياي واليبال در كنار ديگر انتخاب شده‌ها قرار خواهند گرفت تا در ريو و در تابستان به مصاف هم بروند.

به گزارش سايت رسمي فدراسيون جهاني واليبال؛ شواليه‌هاي تيم ملي واليبال ايران به عنوان سختكوش‌ترين تيم سه سال اخير دنياي واليبال كه كلاس جهاني‌اش را به رخ رقبايش كشيده؛ در سرزمين آفتاب تابان محل برگزاري رقابتها مي‌توانند درخششي دوچندان داشته باشند. اگرچه حريفان ايران هركدام داراي عناوين قابل توجهي هستند اما بي‌شك ايران در سه سال اخير چاشني جذابيت عمده مسابقات بوده و بايد بتواند از شانس صعودش استفاده كند وگرنه به مانند المپيك لندن در سال 2012 حسرت المپيك ريو نيز بر دل واليبال ايران خواهد ماند. تيم ملي واليبال ايران فردا در اولين مسابقه‌اش به مصاف تيم قدرتمند و شاخص استراليا مي‌رود.

سرمربيان هشت تيم حاضر در مرحله گزينشي توكيو/ لوزانو سرمربي تيم ملي واليبال ايران نفراول از سمت چپ

تیم والیبال ایران

کد خبر 335106

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha