همشهری آنلاین: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی بزرگ ترین تهدید امروز کشور را کم بصیرتی دانست و گفت: این بینش زمینه نفوذ دشمن است.

 قاسم رضایی

به گزارش ايرنا، سردار قاسم رضايي در جمع فرماندهان شركت كننده در هشتمين دوره كوثر مرزباني، موضوع بصيرت و نفوذ را تهديد مهم ديگري عنوان كرد كه مقام معظم رهبري به توجه به آن تاكيد دارند.

فرمانده مرزباني ناجا، بي بصيرتي و كم بصيرتي را آغاز انحراف و پيشبرد هدف دشمن در طرح نفوذ دانست.

وي با اشاره به خاطره اي از دوران رياست جمهوري مقام معظم رهبري و بازديد ايشان در آن زمان از نقاط مرزي، گفت: رهبر معظم انقلاب طي سخناني در آن زمان تهديد دهه هاي آينده كشور را نه تهديد سخت و نظامي كه تهديد فرهنگي و مواد مخدر پيش بيني مي كردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده مرزباني ناجا تصريح كرد: بعد از آن نيز ديديم كه پيش بيني ايشان درست بود و بارها با عناوين مختلف از جمله شبيخون فرهنگي، ناتو فرهنگي و عبارات ديگر اين هشدار را تكرار و بر توجه مسئولان بر اين امر تاكيد كردند.

سردار رضايي، اينترنت و ماهواره را دو ابزار مهم دشمن در راستاي اين جنگ بزرگ برشمرد و تصريح كرد: دشمن با اين ابزارها تغيير فرهنگ و باورهاي ملت ايران را هدف گرفته است و خانواده ها در اين جنگ نرم سهم بسزايي دارند.

اين مقام مرزباني كشور افزود: مردم كشور ما در سه دهه گذشته به درستي با بصيرت و تبعيت از ولايت در مسير اهداف الهي و آرمان هاي مقدس انقلاب اسلامي حركت كرده و كشورمان را به اوج عزت و افتخار رسانده اند و بايد با توجه به اينكه بزرگ ترين تهديد امروز كشور كم بصيرتي است با دقت در اين مسير گام بردارند.

رضايي به لزوم توجه به فرهنگ تهديد شناسي توسط فرماندهان تاكيد كرد و ادامه داد: اين دوره آغاز كار بزرگ آموزشي است و شما فرماندهان بايد بعد از اين دوره به ترويج و آموزش فرهنگ تهديد شناسي به نيروهاي زير مجموعه بپردازيد و اين فرهنگ را در تمام زمينه ها با توجه به موقعيت هاي خاص طبيعي و فيزيكي منطقه خود براي نيروها تبيين كنيد.

وي، مردم ياري را يكي از برنامه هاي مهم مرزباني برشمرد و خاطرنشان كرد: مرزنشينان به واقع مرزياران و همراه مرزبانان هستند و لازم است شما فرماندهان با ارتباط با آنان ضمن بررسي مشكلاتشان براي رفع آنان گام برداريد.

کد خبر 332446

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha