جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
۰ نفر

قتل خاموش یک زن در آپارتمانی در جنوب غرب تهران تیم جنایی را در برابریک معمای مرموز قرار داده است.

ساعت ٨ صبح چهارشنبه گذشته وقتي زن جواني متوجه چكه‌هاي آب از سقف آشپزخانه شد، به تكاپو افتاد و در نهايت متوجه شد كه همسايه طبقه بالا آب را باز گذاشته است. زن جوان يكراست به سراغ واحد 2رفت و ديد در آپارتمان باز است. او كه خيلي تعجب كرده بود زن همسايه را صدا زد اما هيچ‌كس پاسخگو نبود. عجيب‌تر اين بود كه صداي آب از آشپزخانه شنيده مي‌شد و تلويزيون هم روشن بود. ديگر مطمئن شده بود كه حادثه‌اي رخ داده است، براي همين وارد آپارتمان شد و آنجا بود كه صحنه هولناكي ديد و با جيغ و فرياد همسايه‌ها را خبر كرد.

ساعت ٩ صبح چهارشنبه هشتم ارديبهشت‌ماه مأموران كلانتري ١٦١ ابوذر با قاضي سيدسجاد منافي آذركشيك جنايي تماس گرفتند تا ماجراي جنايتي را كه در آپارتمان شماره 2در منطقه قلعه‌مرغي رخ داده بود گزارش كنند. طولي نكشيد كه قاضي جنايي به همراه كارآگاهان تجسس، پا در قتلگاه كه آپارتماني در طبقه دوم ساختماني مسكوني بود گذاشتند. قرباني زن ٥٥ ساله‌اي بود كه خون‌آلود در آشپزخانه افتاده بود. آنطور كه به‌نظر مي‌رسيد زن ميانسال با ضربات چاقو به قتل رسيده بود.

در ادامه تحقيقات مشخص شد كه قرباني به همراه همسر و فرزندان خود زندگي مي‌كرده است و صبح روز حادثه همه آنها به سركار رفته بودند. صحنه جنايت حكايت از اين داشت كه زن ميانسال از سوي قاتل غافلگير شده است چراكه شير آب آشپزخانه باز بود و بررسي‌ها نشان مي‌داد كه قرباني پس از رفتن همسر و فرزندانش مشغول كار در آشپزخانه شده كه ناگهان غافلگير شده است. ‌بههم ريختگي خانه، باز بودن در آپارتمان و سالم بودن قفل آن و پنجره و سرقت نكردن اموال قيمتي خانه، همه و همه حكايت از اين داشت كه قتل از سوي يك آشنا و با انگيزه‌اي جز سرقت صورت گرفته است. به اين ترتيب قاضي منافي آذر پس از تكميل تحقيقات ميداني، دستور انتقال جسد زن ميانسال به پزشكي قانوني را صادر كرد. هم‌اكنون تيمي از كارآگاهان جنايي تحقيقات براي رازگشايي از اين جنايت را آغاز كرده‌اند.

کد خبر 332199

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha