همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور گفت: طرح تحول سلامت را تا پایان کار دولت، ادامه می‌دهیم.

وزیر بهداشت

به گزارش همشهري آنلاين به نقل ازوبدا، دکترسيد حسن هاشمی، در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور افزود: با وجود اینکه در آغاز دولت برای تحقق برنامه  طرح تحول سلامت، روی همکاری سایر ارگان‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم، بار این برنامه همچنان بر دوش وزارت بهداشت بوده است اما با این حال، ما برنامه طرح تحول سلامت را با تمام توان تا پایان کار دولت پیگیری می‌کنیم و ادامه مي‌دهيم.

وزير بهداشت خطاب به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی، گفت: امسال سال آخر فعالیت دولت یازدهم است و طبیعی است ممکن است حرف‌های زیادی را به اسم نقد بشنویم اما باید بدانیم که این زمان خدمت، شاید در آینده در اختیار ما نباشد بنابراين، باید مثل دونده‌ای که همه توان خود را در دور پایانی به کار می‌گیرد، تلاش خود را بیش از گذشته کنیم تا مردم جامعه، رفاه بیشتری داشته باشند.

دکتر هاشمی، در بخش ديگري از سخنانش گفت: مهمترین بیماری حوزه سلامت این است که خدمات آن به قیمت روز خریداری نمي‌شود. این مشکل به این دلیل ایجاد می‌شود که همه خدمات چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی در دست دولت است.

کد خبر 330214

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha