یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
۰ نفر

پسرجوان وقتی در یک درگیری میانجیگری کرد و به دعوای ۲جوان در قهوه خانه پایان داد، نمی‌دانست همین اتفاق بلای جانش می‌شود.

متهم

ظهر يازدهم فروردين‌ماه امسال مأموران كلانتري 116مولوي در جريان درگيري خونيني در اين منطقه قرار گرفتند و با انجام تحقيقات مشخص شد كه جوان 20ساله‌اي با ضربات چاقو زخمي شده است. بررسي‌ها نشان مي‌داد اين پسر جوان سوار برخودروي سوناتا به همراه برادر و دوستش قصد سفرنوروزي به شمال كشور را داشته‌اند كه 2سرنشين يك موتور‌سيكلت سد راهشان شدند. پس از آن يكي از موتورسوارها با چاقو به پسر 20ساله حمله و او را مجروح كرده و با همدستش متواري شده است.

  • چند ساعت بعد

هنوز مشخص نبود كه درگيري بين سرنشينان موتور و خودروي سوناتا بر سرچه بوده است. درحالي‌كه تيمي از مأموران تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كرده بودند، خبر رسيد كه جوان مجروح به‌علت شدت جراحات در بيمارستان جان باخته است. در چنين شرايطي گزارش مرگ وي به قاضي محسن مديرروستا بازپرس ويژه قتل پايتخت گزارش شد و تيمي از كارآگاهان مامور رسيدگي به پرونده شدند. آنها راهي محل درگيري شدند و به تحقيق از شاهدان پرداختند. آنجا بود كه مشخص شد عامل جنايت جوان 25ساله‌اي به نام حسين بوده است. مرد جواني كه پس از قتل از محل سكونتش فراري شده بود.

آنطور كه در تحقيقات مشخص شد، حسين شب قبل از جنايت در يك قهوه خانه با جوان ديگري به نام فرهاد درگير شده بود. آن شب مقتول و برادرش هم در قهوه‌خانه حضور داشتند كه به قصد ميانجيگري وارد دعوا شدند و پس از گرفتن چاقو از دست حسين، وي را مجبور به ترك قهوه خانه كردند. بنابراين احتمال داشت كه انگيزه جنايت با درگيري در قهوه‌خانه در ارتباط باشد.

ماموران براي كشف حقيقت به سراغ فرهاد رفتند و از او درباره جزئيات درگيري پرسيدند. وي گفت: از سال‌ها قبل با حسين به‌دليل مسائلي كه بين ما پيش آمده بود دچار اختلاف شده بوديم. شب حادثه در قهوه خانه او را ديدم و آن شب او به بهانه چشم تو چشم شدن دعوا را آغاز كرد. در زمان درگيري، حسين چاقويي از جيبش بيرون آورد و مدام مرا تهديد مي‌كرد كه در همان لحظه مقتول به همراه برادرش وارد قهوه‌خانه شد و با ديدن صحنه دعوا به سمت حسين رفته و چاقو را از دستش گرفتند.

مقتول درواقع ميانجيگري كرد تا مبادا حسين با چاقو مرا مجروح كند، پس از آن هم حسين را مجبور به ترك قهوه خانه كرد و پس از آن ديگر اطلاعي از او نداشتم تا اينكه از طريق بچه‌هاي محل متوجه مرگ مقتول شدم. حتي شنيدم كه او به همراه برادر و دوستش قصد سفر به شمال كشور را داشته كه حسين و همدستش سد راهش شدند و جانش را گرفتند.

  • انتقام

تحقيقات كارآگاهان جنايي براي دستگيري متهم فراري ادامه داشت تا اينكه 13فروردين‌ماه او به دام پليس افتاد و دستگير شد. پسر جوان در بازجويي‌ها به قتل اقرار كرد و مدعي شد كه آن شب مقتول چاقو را از دستش گرفته و او را از قهوه خانه بيرون كرد. همين باعث شده بود كه از او كينه به دل بگيرد و نقشه قتل بكشد.

در همين حال سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران در اين خصوص گفت:با توجه به اعتراف متهم، قرار بازداشت موقت از سوي قاضي جنايي صادرشده و متهم براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار مأموران اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفته است.

کد خبر 329363

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha