شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: کتاب فروشندگان بزرگ چگونه عمل می‌کنند؟ تالیف مایکل لی بازورث و بن زولدان با ترجمه‌ی امیر مصطفی اعرابی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.

کتاب فروشندگان بزرگ چگونه عمل می‌کنند؟ منتشر شد

از نظر نویسندگان کتاب، بهترین فروشندگان، کسانی هستند که به موثرترین نحو ممکن، با مردم ارتباط برقرار می‌کنند. آنها داستانها و یافته‌های متکی بر تجربه‌ی شخصی خود درباره‌ی فروش را در این کتاب به اشتراک گذاشته‌اند. در این راه، از تحقیقات مختلفی که حوزه‌های فراوان و متنوعی (از عصب‌شناسی گرفته تا روانشناسی، جامعه‌شناسی، مردم‌شناسی، و سایر حوزه‌ها) نیز بهره برده‌اند.

این اثر کتابی است برای فروشندگان حرفه‌ای و برای تمام مدیران اجرایی، سیاستمداران، معلمان، وکلا، مشاوران، والدین، و تمام کسان دیگری که کارشان به نحوی مستلزم اثر گذاشتن بر دیگران است، و کالایی که در معرض فروش می‌گذارند، خواه یک محصول باشد و خواه خدمات، ایده‌ها، مشاوره‌ها، یا باورها. چرا که عملکرد فروشندگان بزرگ را رمزگشایی کرده‌اند.

  • فهرست مطالب:

فصل اول: الگوی کهن
فصل دوم: دیگر زمین مرکز عالم نیست
فصل سوم: قدرت پنهان آسیب‌پذیری
فصل چهارم: مغز ما در داستانگویی
فصل پنجم: داستان‌سازی
فصل ششم: داستانهایی برای فروش
فصل هفتم: همکاری: داستان‌سازی و رسیدگی به داستان
فصل هشتم: گوش سپردن همدلانه
فصل نهم: تغییر گروه: فروش به شرکت
فصل دهم: سازمان "قابل داستان شدن"
فصل یازدهم: ادامه‌ی سفر

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاریابی به نشانی www.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفنهای فروشگاه انتشارات بازاریابی در تهران: 71 و 66408251 تماس بگیرند.

کد خبر 329039

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha