همشهری انلاین: تیم بایرن مونیخ با برتری در وقت اضافی مقابل یوونتوس به عنوان هشتمین تیم راهی یک چهرم نهایی لیگ قهرمانان شد.

گواردیولا در وقت اضافه نسخه یوونتوس را پیچید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ گواردیولا در این بازی با ترکیب مانوئل نویر، کیمیچ، بن عطیه، آلابا، لام، آلونسو، ویدال، داگلاس کاستا، مولر، ریبری و لواندوفسکی به مصاف یوونتوس رفت.

آلگری نیز تیمش را با ترکیب بوفون، لیششتاینر، بارزالی، بونوچی، اورا، گوادرادو، خدیرا، هرنانس، پوگبا، الکس ساندرو و موراتا به زمین فرستاد.

بازی رفت دو تیم در تورین با تساوی 2 - 2 خاتمه یافت و با توجه به تکرار این نتیجه در 90 دقیقه قانونی بازی برگشت، دو تیم در دو وقت اضافی 15 دقیقه ای به کار خود ادامه دادند تا تکلیف هشتمین تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم مشخص شود.

این بازی در پایان 120 دقیقه با گلهای دقایق 5 پوگبا و 8 گوادرادو برای یوونتوس و 73 لواندوفسکی ، 90 مولر ، 108 تیاگوا آلکانترا و 110 کومن برای بایرن 4 - 2 به سود مونیخی به پایان رسید.

بدین ترتیب تیم های رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید از اسپانیا، منچسترسیتی از انگلیس، بنفیکا پرتغال، پاریسن ژرمن فرانسه و وولفسبورگ و بایرن مونیخ از آلمان 8 تیم صعود کننده به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

کد خبر 328473

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha