یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
۰ نفر

یک استاد دانشگاه که برای رسیدن به پول‌های دوستش او را به قتل رسانده بود، از سوی بازپرس جنایی مجرم شناخته شد.

متهم

رسيدگي به اين پرونده جنايي از 26 دي سال گذشته آغاز شد. آن روز فردي در تماس با پليس شهر پرديس از پيدا شدن جسد فردي ميانسال خبر داد. تيمي از مأموران راهي محل كشف جسد در حوالي جاجرود شدند و با جسد مردي ناشناس كه زير سنگ‌ها پنهان شده بود روبه‌رو شدند. جسد قرباني داخل پتو قرار داشت و زير تعداد زيادي سنگ مدفون شده بود.

از سويي دور گردنش نيز ريسماني بسته شده بود و جوهر باقيمانده روي انگشت سبابه‌اش نشان مي‌داد او سندي را انگشت زده و به‌احتمال زياد قتل وي با اين موضوع در ارتباط است. در ادامه تحقيقات معلوم شد جنازه متعلق به مردي 50ساله به نام قدرت است. در جريان بررسي حساب‌هاي بانكي مقتول مشخص شد كه بعد از مرگ وي مبلغ 200ميليون تومان از حسابش برداشت شده است. در ادامه يكي از دوستان مقتول به‌عنوان نخستين مظنون دستگير شد. متهم به قتل كه مدرس دانشگاه است با اعتراف به جنايت گفت: من و قدرت از چند سال قبل با يكديگر دوست بوديم. مي‌دانستم او وضعيت مالي خوبي دارد و براي به‌دست آوردن پول‌هايش او را به قتل رساندم. شب حادثه به خانه او رفته بودم. از قبل تعداد زيادي قرص در شيركاكائو حل كردم.

مي‌دانستم اگر اين تعداد قرص را بخورد مي‌ميرد. صبح كه بيدار شدم فهميدم او فوت شده است. متهم ادامه داد: قدرت در حسابش 200ميليون تومان پول داشت. به همين دليل دسته چك او را دزديدم و امضاي وي را جعل كردم و با هويت جعلي اين پول را از حسابش برداشتم. از طرفي قرارداد صوري تنظيم كردم كه طبق آن قدرت مبلغ 200ميليون تومان به من بدهكار مي‌شد و بعد از مرگش اثر انگشتش را پاي اين قرارداد زدم و جسدش را به حوالي تهران بردم. متهم گفت: چند روز از قتل قدرت مي‌گذشت كه من دچار عذاب وجدان شدم اما نمي‌دانستم چه كار كنم. به همين دليل 70عدد از همان قرص‌هايي را كه به قدرت خورانده بودم حل كردم و مي‌خواستم با خوردن آنها خودكشي كنم ولي نتوانستم تا اينكه دستگير شدم.پس از اقرار متهم، قاضي سعيد احمدبيگي بازپرس شعبه هفتم دادسراي جنايي تهران براي اين استاد دانشگاه به اتهام قتل، سرقت، جعل و ... قرار مجرميت صادر كرد.

کد خبر 326649

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha