یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: همایش ملی نوروز، میراث صلح روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه توسط پژوهشکده مردم‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.

Nowrooz

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، در این همایش که با ده نشست علمی در تالارهای همایش پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، موزه ملک، موزه پست و پژوهشکده تخصصی آرامستان دنبال می‌شود 42 مقاله علمی با موضوع نوروز و صلح ارایه خواهدشد.

در مراسم اختتامیه این همایش که در تاریخ 18 اسفندماه از ساعت 9/30 تا 14 در تالار همایش‌های موزه ملی (دوران اسلامی) برگزار خواهد شد بسته علمی و فرهنگی همایش شامل کتابهای مربوط به نوروز در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

در حاشیه این همایش نیز نمایشگاه عکس نوروز برپا بوده و از سه جلد کتاب مجموعه مقالات مردم‌شناسی نوروز، نوروز آئین صلح و زندگی و چکیده مقالات همایش نوروز، میراث صلح رونمایی می‌شود.

حضور علاقه‌مندان در این همایش که با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مرکز اسناد فرهنگی آسیا، پژوهشگاه منطقه‌ای دانشگاه شهید بهشتی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران، مرکز مطالعات فرهنگ عامه صدا و سیما، سازمان بهشت زهرا، پژوهشکده تخصصی آرامستان. برگزار می‌شود، آزاد است.

مراسم گشایش این همایش ساعت 14 روز یکشنبه 17 اسفند در تالار همایش‌های موزه ملک برگزار می‌شود.

کد خبر 326571

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha