مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر متعلق به بانک شهر گفت: یک هزار تاکسی درون شهری پایتخت تا پایان سال جاری به دستگاه کارت خوان مجهز می‌شوند.

کارت خوان تاکسی

به گزارش خبرنگار ایرنا مسیح قائمیان در هفتمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت جامع بحران افزود: تجهیز تاکسی‌ها به کارت خوان موجب تسهیل استفاده شهروندان از شبکه ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح شهروندان دارای کارت اعتباری اتوبوس و مترو می‌توانند در تاکسی‌ها نیز برای چرداخت کرایه استفاده کنند؛ اظهار کرد: کار نصب کارت خوان در این تعداد تاکسی شهر تهران در مراحل پایانی قرار دارد.

قائمیان با بیان اینکه در مرحله اول این کارت خوان‌های اعتباری در تاکسی‌های خطی نصب می‌شود، افزود: 16 میلیون کارت اعتباری ویژه استفاده از مترو و اتوبوس در شهر تهران توزیع شده که این اقدام نقش موثری در حذف پرداخت وجه نقد برای استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل داشته است.

قائمیان با بیان اینکه طرح نصب کارت خوان تاکسی‌ها ابتدا به صورت آزمایشی و در یکی از مناطق شهر تهران اجرا می‌شود گفت: بر همین اساس، تا پیش از آغاز سال جدید یک هزار تاکسی خطی شهر تهران به سامانه دستگاه‌های کارت خوان مجهز خواهند شد.

کد خبر 325230

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha