همشهری آنلاین: دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران با پیوستن به تیم ماریتیمو پرتغال نخستین تمرین خود را با تیم جدیدش انجام داد.

علیرضا حقیقی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه رکورد پرتغال، علیرضا حقیقی ساعاتی پس از فسخ قرارداد با روبین کازان به ماریتیمو پیوست، تیمی که نلو وینگادا سرمربی سابق امیدهای ایران را به خدمت گرفته است.

حقیقی که سابقه بازی در تیم‌های کوویلا و پنافیل پرتغال را در کارنامه دارد، قراردادی دو و نیم ساله با تیم جدیدش دارد که او را تبدیل به یکی از رکوردداران آسیا در پست دروازه‌بان خواهد کرد.

این دروازه بان ٢٧ ساله صبح جمعه 2 بهمن و قبل از اولین جلسه تمرینی در کمپ سن آنتونیو به هم تیمی‌هایش معرفی شد .او در فصل ٢٠١٣ /١٤ در تیم کوویلا و در فصل ٢٠١٤ /١٥ عضو تیم پنافیل بوده است. او در پنافیل ٢٣ بازی انجام داده و با این کارنامه مسئولان باشگاه جدید را مجاب به استخدام کرده است.

بازی بعدی ماریتیمو مقابل اف سی پورتوست و همه می‌خواهند ببینند حقیقی در این بازی دشوار به زمین خواهد رفت؟ این دیدار دوشنبه برگزار خواهد شد ؛ مسابقه‌ای که می‌تواند بازگشت حقیقی به زمین‌های سبز اروپا را رقم بزند. آنها که در نیمه پایانی جدول حاضرند انگیزه زیادی برای درخشش مقابل حریف نامدار دارند.

کد خبر 322404

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha