سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: پژوهشکده مردم‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ۸۶ مقاله در کتاب فرهنگ و مشارکت اجتماعی درحکمرانی منابع طبیعی و کتاب توسعه محلی در مدیریت پایدار منابع طبیعی، آب و محیط زیست منتشر کرد.

Article

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، علیرضا حسن‌زاده رئیس پژوهشکده مردم‌شناسی با اعلام این خبر افزود: پژوهشگران در این همایش در دو بخش پوستر و مقالات، پژوهش‌های خود را ارائه کردند که در مجموع چهل مقاله با موضوع توسعه محلی در مدیریت پایدار منابع طبیعی آب و محیط زیست و چهل و شش مقاله نیز با موضوع فرهنگ و مشارکت اجتماعی در حکمرانی منابع طبیعی، آب و محیط زیست توسط پژوهشکده در این دو کتاب به چاپ رسیده است.

او افزود: به دلیل تنوع موضوعی دراین همایش مجموعه مقالات به چاپ رسیده بیشتر حوزه‌های فرهنگی کشور را دربر گرفته است.

به گفته حسن‌زاده مقالاتی با رویکرد انسان‌شناسانه درباره دانش بومی و فن‌آوری‌های سنتی، حفظ منابع طبیعی و آب و تحلیل‌های جامعه‌شناختی با رویکرد جامعه‌شناسی فرهنگی و جامعه‌شناسی توسعه و مقالاتی نیز درخصوص سیاست‌های راهبردی حفظ آب و منابع طبیعی به چاپ رسید.

او تاکید کرد: به دلیل اهمیت موضوع، در این همایش اساتید برجسته و شخصیت‌های سیاسی کشور مشارکت داشتند و با ارائه سخنرانی، سیاست‌های دولت در باب محیط زیست و مسائل زیست محیطی را مطرح کردند.

همایش فرهنگ و مشارکت اجتماعی در حکمرانی منابع طبیعی، آب و محیط زیست و توسعه محلی در مدیریت پایدار منابع طبیعی، آب و محیط زیست با مشارکت پژوهشکده مردم‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران، انجمن جامعه‌شناسی ایران و کانون محیط زیست آبان‌ماه در محل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد.

کد خبر 321328

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha