۱- کادرفنی تیم ملی امید دعوت محمد نوری را رد کرد. بازیکن تیم المسیمیر شب گذشته اعضای کادرفنی تیم ملی را به صرف شام دعوت کرد اما از طرف کادرفنی به نوری اعلام کردند که بدون تیم هیج‌جا نمی‌رویم و دعوتش را رد کردند.

تیم ملی امید

تیم ملی امید

  • نوري هنوز نيامده

2- محمد نوري كه قرار بود روز گذشته در تمرينات تيم ملي شركت كند و به خاطر تداخلات تيم المسيمير نتوانسته بود، قرار است ظرف روزهاي آينده در اردوي تيم ملي حضور پيدا كند.

  • كاردار سفارت در كنار ملي‌پوشان

3-كاردار سفارت ايران در قطر در تمرين تيم ملي اميد حضور پيدا كرد و با بازيكنان تيم به خوش‌وبش پرداخت و براي آنها آرزوي موفقيت كرد. نكته جالب حضور كاردار سفارت ايران در قطر اين بود كه او قصد داشت به وسط زمين برود تا با خاكپور به گفت‌وگو بپردازد اما اخوت مديررسانه‌اي تيم و همچنين محمد مايلي‌كهن جلوي او را گرفتند و مانع از حضور وي در زمين چمن شدند.

  • يك زمين و اين همه زمين!

تمرين تيم اميد ديروز در شرايطي برگزار شد كه سه تيم از چهار تيم گروه اول مقدماتي المپيك كه شامل ايران، سوريه و چين هستند همزمان به سمت زمين تمريني الغرافه حركت كردند تا تمرينشان را برگزار كنند. الغرافه چند زمين تمريني دارد كه تيم‌ها هر كدام در يكي از اين زمين‌ها به تمرين مي‌پردازند.

  • بازگشت آقاي مدير

در شرايطي كه ملي‌پوشان اميد ايران خود را آماده رقابت‌هاي مقدماتي المپيك مي‌كنند بازگشت حبيب كاشاني به ايران، اردوي تيم ملي را تحت تاثير قرار داد. البته حبيب كاشاني به رسايي، سرپرست تيم ملي اعلام كرده تا بازگشتش به قطر كارهاي او را پيگيري كنند. رضا چلنگر هم به عنوان مشاور حبيب كاشاني در اردو حضور دارد و يكي از فعالان اردوي تيم ملي است.

  • چشم انداز، ديوار

ملي‌پوشان ايران در حالي كه خود را براي رقابت‌هاي مقدماتي المپيك آماده مي‌كند به همراه دو تيم چين و سوريه در هتل ملينيوم ساكن هستند. اين هتل در مركز دوحه واقع است و به علت وجود ساختمان‌هاي اطرافش هيچ‌گونه چشم انداز خاصي ندارد. اين موضوع يكي از مسائلي است كه بازيكنان به‌خاطر آن ناراحت هستند.

  • فوتبال زيرسايه تنيس

تمرين تيم فوتبال المپيك ايران ديروز در شرايطي برگزار شد كه نگاه‌ها به ديدار تنيس آزاد دوحه بود. در مسابقه ديروز رافائل نادال و نواك جوكوويچ حضور داشتند كه ديدار آنها توجه اصحاب رسانه را به خود جلب كرده بود.

کد خبر 321258

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha