یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم سینمایی «پی ۲۲» با حضور تهیه کننده‌ی فیلم در موسسه فرهنگی_هنری سیدالشهدا برای جانبازان دفاع مقدس و خانواده‌ی شهدا اکران شد.

سینما

به گزارش ايسنا، فیلم سینمایی «پی 22 » که به موضوع مبارزه‌ی ناوچه‌ی ایرانی با ناو امریکایی در 22 فروردین ماه سال 1367 می‌پردازد، عصر دیروز 19 دی ماه در سالن موسسه‌ی سیدالشهدا مورد استقبال جانبازان و خانواده‌ی شهدا قرار گرفت.

داود حیدری تهیه کننده‌ی این فیلم سینمایی گفت: این فیلم کاملا مستند است و از ابتدای ساخت آن سعی کرده‌ایم که خانواده‌ی شهدا و جانبازان را در کنار خود داشته باشیم و از نقطه نظرهای آن‌ها استفاده کنیم.

وی همچنین افزود: مفهوم اصلی این فیلم قرار گرفتن جلوی دشمن از منظر قدرت و تسلیم نشدن دربرابر آنان است.

طبق گزارش ایسنا،جانبازان حاضر در سالن فیلم را قابل قبول و موثر ارزیابی کردند و گفتند که این گونه فیلم های سینمایی میتواند در تقویت روحیه مبارزه، ایستادگی در مقابل دشمن، حفظ اسلام و همچنین به تصویر کشیدن دوران دفاع مقدس برای نسل جوان مفید باشد.

«پی 22 » با بازی امین حیایی، هادی ساعی، افسانه بایگان و جمعی دیگر از بازیگران و به کارگردانی حسین قاسمی جامی و تهیه کنندگی داوود حیدری از هفته گذشته در سینماهای تهران و شهرستان‌ها به نمایش درامد.

 

کد خبر 321139

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha