زن جوان که گمان می‌کرد راننده پژو ٤٠٥ شیشه‌دودی مسافرکش است سوار ماشین وی شد غافل از اینکه او آدم ربای زورگیر بود و نیتی شوم در سر داشت.

متهم

 اين زن اما باهوش‌تر از اين حرف‌ها بود و فكري به ذهنش رسيد تا نقشه شوم زورگير را ناكام بگذارد.ماجرا از اين قرار بود كه شامگاه ١١ آبان‌ماه امسال زن جواني از محل كارش در شرق تهران خارج شد تا به خانه‌اش در مركز تهران برود. او كنار خيابان منتظر تاكسي بود كه يك پژو ٤٠٥ مقابل وي توقف كرد. زن جوان به خيال اينكه راننده مسافركش است سوار خودرو شد. ماشين به راه افتاد اما راننده در بين راه تغيير مسير داد و وارد لاين غربي يكي از اتوبان‌‌ها شد. زن جوان وقتي به راننده اعتراض كرد، او چاقويي را از داخل داشبورد بيرون كشيد و به طعمه‌اش گفت كه اگر سر و صدا كند، او را خواهد كشت. درهاي ماشين قفل شده و دستگيره بالابر شيشه نيز خراب بود و زن جوان مطمئن شد كه در دام يك مرد شيطان صفت قرار گرفته است.

  • يك ساعت بعد

زن جوان پيش روي افسر اداره پليس نشسته است تا ماجراي يك ساعت گروگانگيري دلهره‌آور را شرح بدهد. وي مي‌گويد: پس از اينكه راننده مرا با چاقو تهديد كرد، از ترس جانم سكوت كردم. او خواست تا هرچه پول دارم در اختيارش قرار دهم. از بخت بد من آن روز حقوقم را از شركت گرفته بودم و در حدود ٢ميليون تومان پول داخل كيفم بود. از ترس جانم مجبور شدم همه پول‌هايم را به او بدهم. راننده علاوه بر پول‌هايم همه كارت‌هاي عابربانكم را هم گرفت. فكر كردم كه پس از سرقت رهايم مي‌كند اما او نيت شومي داشت. با وجود اينكه به‌شدت ترسيده بودم اما سعي كردم در آن لحظه راهي براي فرار پيدا كنم.

وي ادامه مي‌دهد: مجبور شدم نقش بازي كنم و با او طرح دوستي بريزم. حتي ناچار شدم براي اينكه اعتمادش را جلب كنم، شماره موبايلم را دراختيارش قرار بدهم. به او گفتم خانواده‌ام منتظرم هستند تا به مهماني برويم و ممكن است اگر دير برسم به پليس خبر بدهند و برايش دردسر ايجاد شود. با همين حرف‌ها فريبش دادم و او پس از اينكه از من قول گرفت براي پس گرفتن مداركم به ديدنش بروم و نقشه شومش را اجرا كند، مرا رها كرد و موفق به فرار شدم.

  • در تعقيب آدم‌ربا

با ثبت اين شكايت تيمي از كارآگاهان پليس با دستور قاضي سهرابي، بازپرس شعبه نهم دادسراي امور جنايي تهران تحقيقات خود را در اين خصوص شروع كردند. شاكي پرونده با متهم تماس گرفت و طي يك قرار صوري زورگير او را به خياباني حوالي مركز تهران كشاند. درچنين شرايطي كارآگاهان راهي محل موردنظر شدند اما پسرجوان وقتي متوجه شد كه پاي پليس درميان است خودرو را در محل جا گذاشت و فرار كرد. هر چند او موفق به فرار شده بود اما كارآگاهان دست از جست‌وجو برنداشتند و توانستند نشاني خانه‌اش را به‌دست آورند.

به اين ترتيب مرد جوان هفته گذشته در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد. متهم كه پيش از اين هم به جرم آدم‌ربايي دستگير شده و به زندان افتاده است پس از دستگيري مدعي شد كه بيگناه است اما پس از مواجهه حضوري با شاكي مجبور به اعتراف شد. با اين حال مدعي شد كه قصد آزار و اذيت زن جوان را نداشته و فقط مي‌خواسته او را يك‌بار ديگر ببيند.به گزارش همشهري، هم‌اكنون متهم با دستور قاضي پرونده براي انجام تحقيقات بيشتر و شناسايي ديگر شاكيان احتمالي در اختيار مأموران پليس آگاهي تهران قرار گرفته است.

کد خبر 318490

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha