همشهری آنلاین: رسانه‌های مصر از کشته شدن حداقل ۱۶ نفر و زخمی شدن سه تن در جریان حمله یک گروه مسلح به یک رستوران و باشگاه شبانه در قاهره خبر دادند. حمله‌کنندگان تعدادی کوکتل مولوتف به سوی در ورودی رستوران پرتاب کرده‌اند.

۱۶ کشته در حمله به یک رستوران در قاهره

به گزارش دويچه وله، خبرگزاری فرانسه به نقل از رسانه‌های مصر گزارش داده است که در حمله‌ به رستورانی در یک باشگاه شبانه در قاهره در محله عجوزی این شهر رخ داده و دست‌کم ۱۶ نفر کشته شده‌اند.

هنوز جزییاتی از چگونگی این حمله و شمار واقعی حمله‌کنندگان منتشر نشده است. تنها گفته شده است که آن‌ها ماسک بر چهره خود زده بودند. این باشگاه در نزدیک رود نیل ساخته شده است. تصاویر نشان می‌دهند که ساختمان رستوران به کلی سوخته است.

انگیزه این اقدام هنوز روشن نیست. در اولین اظهار نظرها احتمال یک اقدام تروریستی داده نشده است. به گفته وزارت کشور مصر این یک اقدام انتقام‌جویانه بوده است. کارکنان رستوران پیش از این حمله با یکدیگر دعوا کرده‌اند.

اما پلیس هنوز در حال تحقیق درباره علل این حمله است. از زمان برکناری محمد مرسی، رئیس جمهوری پیشین مصر و زیر فشار گذاشتن اخوان‌‌المسلین در مصر، این کشور شاهد حملات تروریستی متعددی بوده است.

کد خبر 315945

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha