همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از ارایه تسهیلات رفاهی برای زائران در مرز چذابه خبر داد و گفت: از واکس زدن رایگان کفش های زائران تا حمل با ویلچر افراد کم توان از جمله اقداماتی است که برای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه تهران سما، حمید ناصحی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 4 گفت: با توجه به حضور کم سابقه زائران اربعین حسینی در مرز چذابه برای عزیمت به کربلای معلا، تسهیلات ویژه ای در مسیر رفت و برگشت برای رفاه حال زائران در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به منظور تسهیل در تردد افراد کم توان، چرخ های حمل بار زوار به همراه ویلچر در مرز چذابه مستقر شده است و نسبت به جابجایی افراد معلول و کم توان اقدام می شود.

جانشین شهردار منطقه 4 در ستاد اربعین مرز چذابه گفت: نظافت مستمر و شستشوی سرویس های بهداشتی و حمام های مستقر در مرز چذابه با هدف ارتقاء بهداشت عمومی زائران از دیگر اقدامات این ستاد در مرز چذابه است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 غبار روبی لباس زائران اربعین حسینی را از دیگر اقدامات این ستاد در مرز چذابه برشمرد و افزود: واکس زدن کفش ها و زدودن غبار از لباس های زائران از جمله اقداماتی است که در مرز چذابه صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: کلیه خدمات پیش بینی شده در مرز چذابه، تا زمان برگشت زائران حسینی در مرز چذابه ادامه خواهد داشت و ستاد اربعین تا 15 آذر ماه جاری در پایانه مرزی چذابه مستقر خواهد بود.

کد خبر 315777

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha