همشهری آنلاین: نائب رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما از بررسی برنامه فیتیله و حواشی آن در شورای نظارت بر صدا و سیما خبر داد گفت: مدیر کل نظارت و معاون سیما در جلسه بعدی این شورا حضور می یابند.

نظارت بر صدا و سما

به گزارش ايرنا، سید رمضان شجاعی کیاسری در رابطه با برنامه فيتيله‌اي‌ها گفت: اعضای این شورا در این جلسه برنامه فیتیله و اتفاقاتی که در راستای این برنامه افتاد را بررسی کردند.

وی اضافه کرد: مقرر شد مدیر کل نظارت و معاون سیما در جلسه بعدی این شورا برای بیان توضیحاتی درمورد این برنامه حضور یابند و ما دیگر نباید بعد از این شاهد این گونه موضوعات باشیم.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود: بنا بود پیمان جبلی معاون خبر صدا و سیما در جلسه شورای نظارت بر صدا و سیما حضور یابد ولی حضور وی به جلسه بعدی موکول شد.

شجاعی کیاسری همچنین در مورد هیاتی که بنا بود برای نظارت در صداوسیما مستقر شود، گفت: یکی از برنامه های جلسه اخیر رای گیری در مورد این موضوع بود ولی به دلیل این که تعداد اعضا به حد نصاب نرسیده بود به جلسه بعدی موکول شد.

در جریان پخش برنامه فیتیله که توسط گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما صبح جمعه دو هفته گذشته به صورت زنده پخش می شد یکی از مجریان برنامه با لحن و به کار بردن کلماتی ناشایست به زبان آذری موجب بروز ناراحتی در بین مردم به ویژه ترک زبانان شد.
به دنبال اعتراض های انجام شده در این راستا، صدا و سیما در اطلاعیه ای ضمن عذرخواهی قول مساعد مبنی بر توبیخ دست اندرکاران و توقف پخش این برنامه خبر داد.

کد خبر 313867

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha