چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: گروه تولیدکننده برنامه تلویزیونی «۳شو» با اجرای جواد رضویان، مهران غفوریان و بیژن بنفشه خواه این روزها در مراحل پایانی ساخت دکور به سر می برند.

سریال

به گزارش مهر؛ علیرضا نجف‌زاده مجری طرح برنامه تلویزیونی «۳ شو»گفت: این روزها در مراحل پایانی ساخت دکور هستیم و می‌توان گفت دکورها به سرانجام رسیده‌اند همزمان هم روی متن کار می‌کنیم تا به زودی وارد مرحله تازه تری شویم. این برنامه بخش‌های جنبی و متفاوتی دارد که به زودی جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: چندی پیش با اعلام یک فراخوان از همه علاقمندان به هنر موسیقی (خوانندگی و نوازندگی) و صداپیشگی دعوت کردیم اگر تمایل دارند در بخش استعدادیابی هنرشان را به نمایش گذارند به این صورت که می‌توانند هنرمندی خود را در زمینه های مذکور ضبط کرده و برای پخش به برنامه «۳شو» بفرستند.

وی ادامه داد: از آنجا که استقبال مردم بسیار زیاد بود ترجیح دادیم فعلا فراخوان ادامه داشته باشد و تیم ما در حال بررسی ایمیل‌ها و پاسخ دادن هستند. البته بحث فراخوان و دعوت مردمی بخشی از کار ما است و این باعث نمی‌شود تا تولید به تاخیر بیفتد.

برنامه ترکیبی پلاتو - نمایش «۳ شو» به کارگردانی جواد رضویان و تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی برای شبکه سه تولید می شود. این برنامه با اجرای جواد رضویان، مهران غفوریان و بیژن بنفشه خواه قرار است روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته از شبکه ۳ سیما روی آنتن برود.

کد خبر 312686

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha