سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
۰ نفر

از میان فیلم‌هایی که در اکران دوم پاییز روی پرده رفته‌اند، نخستین تجربه کارگردانی وحید جلیلوند بهتر از ۴ فیلم دیگر ظاهر شده و در رقابت با فیلم میلیاردی مجید مجیدی، توجه تماشاگران را جلب کرده است.

سینما

به گزارش همشهري، «محمد رسول‌الله(ص)» كه اكران قانوني 10هفته‌اي آن به پايان رسيده، همچنان مهمان سينماهاست و با توجه به استقبال مخاطبان و موافقت شوراي صنفي نمايش، اكران آن با وجود كاهش سينماها ادامه دارد. فيلم در 64 روز نمايش در تهران به فروش 6ميليارد و 303ميليون توماني دست يافته و فروش آن در 80سينماي شهرستان از مرز 6ميليارد تومان گذشته است.

«چهارشنبه 19ارديبهشت» به تهيه‌كنندگي علي و كارگرداني برادرش وحيد جليلوند در ميان فيلم‌هاي تازه اكران آبان در هفته اول نمايش فروشي نسبتا بهتر داشته است. اين فيلم كه همين يكي‌دو روز پيش در جشن انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايي درخشيد و جايزه برد، در مدت 6روز اكران عمومي در 16سينماي تهران 102ميليون تومان فروخته و نمايش آن در شهرستان‌ها به تازگي آغاز شده است.

«ماهي سياه كوچولو» به كارگرداني مجيد اسماعيلي با در اختيار داشتن 16سينما در تهران 41ميليون تومان و «ارغوان» كيوان عليمحمدي و اميد بنكدار با 21سالن در تهران 82ميليون تومان فروخته‌اند. نمايش اين دو فيلم هنوز در شهرستان‌ها آغاز نشده و پخش‌كنندگان منتظر پايان اكران محمد رسول‌الله(ص) در برخي شهرها هستند.

فيلم سينمايي «360درجه» به كارگرداني سام قريبيان در سراسر ايران حدود 400ميليون تومان درآمد داشته كه سهم 15سينماي شهرستان‌ها كمي بيش از 70ميليون تومان است. فيلم در 18سينماي تهران روي پرده است.«پدر آن ديگري» يدالله صمدي هم در 23سينماي تهران 60ميليون تومان فروخته است.

«شيفت شب» تازه‌ترين ساخته نيكي كريمي كه قرار بود از نيمه دوم آبان به سرگروهي سينما آزادي روي پرده برود، به‌دليل ادامه اكران محمد رسول‌الله(ص) در سينماهاي ديگر به نمايش درآمده است. «ناهيد»، «شكاف»، «چهارشنبه خون به پا مي‌شود»، «در مدت معلوم» و «بچگيتو فراموش نكن» از ديگر فيلم‌هايي هستند كه در نوبت اكران آذرماه قرار دارند.

  • اكران يك انيميشن ايراني

از امروز همزمان با 13آبان و روز دانش‌آموز نمايش انيميشن سينمايي «شاهزاده روم» ساخته هادي محمديان در تهران و 25سالن شهرستان آغاز مي‌شود. اين فيلم با توجه به حجم وسيع تبليغات تلويزيوني، 22سالن در ساعت‌هاي صبح در اختيار دارد و 10سينما بعد‌ازظهرها آن را نمايش مي‌دهند.

کد خبر 312564

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha