دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال در هفته نهم مسابقات لیگ با پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل سپاهان جایگاه نخست خود را تثبیت کرد.

استقلال

به گزارش همشهري آنلاين، استقلال و سپاهان در شرايطي روياروي هم قرار گرفتند كه پيروزي هر كدام به منزله صدر نشيني بود.

بازيكنان سپاهان بازي را با تهاجم پي‌درپي خود شروع كردند اما در دقيقه 6 بازي روي اشتباه كردان، دروازه‌بان اين تيم فرشيد اسماعيلي نخستين گل استقلال را به ثمر رساند.

بازيكنان استقلال با اين گل رو به بازي فشرده در زمين خود آوردند و حملات خود را بر اساس ضد حملات پي‌گرفتند. در طول نيمه نخست، سپاهان ميدان‌دار بود اما از اين موقعيت هيچ استفاده‌اي نكرد و نتوانست موقعيت‌هاي جدي روي دروازه رحمتي بوجود آورد.

نيمه دوم نيز به همين منوال ادامه داشت با اين تفاوت كه ضد حملات استقلال محدود اما بسيار خطرناك و موثر بود. با همين روش در دقيقه 53 اشتباه ديگري از مدافعان سپاهان سر زد كه سرانجام آن ضربه زيباي جابر عناصري و گل دوم آبي‌پوشان بود.

سپاهان بعد از اين گل تمركز خود را از دست داد. مدام توپ را به گردش درآورد اما نتوانست به نتيجه‌اي برسد حتي به زمين آمدن محرم نويد‌كيا نيز كارگر نيافتاد. سپاهان در اين نيمه چند موقعيت خطرناك خلق كرد كه رحمتي به زيبايي آنها را دفع كرد. در دقيقه 77 بازي بار ديگر ضد حمله استقلالي‌ها را برزاي به گل سوم اين تيم تبديل كرد.

با اين پيروزي استقلال 21 امتيازي شد و همچنان صدر نشيني خود را حفظ كرد و سپاهان با اين شكست سنگين و 16 امتياز بايد منتظر ساير بازي‌ها باشد كه نتيجه آنها مي‌تواند جايگاه زرد پوشان را از دوم، حتي به رده پنجم نزول دهد.

کد خبر 311619

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha