یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
۰ نفر

مرد میانسال که به‌خاطر اختلاف با همسرش دست به اسیدپاشی زده و فرار کرده بود، بعد از ۵ روز به محل حادثه بازگشت و گیر افتاد.

متهم

اين حادثه ساعت 8:30 صبح دوشنبه گذشته در خانه مسكوني حوالي مشيريه رخ داد. در بررسي‌ها مشخص شد كه قرباني اسيدپاشي زن 43ساله‌اي است كه شوهر او با ريختن اسيد به‌صورت و دستانش از خانه فرار كرده است. اين زن براي مداوا به بيمارستان منتقل شد و همزمان پرونده‌اي پيش روي قاضي حسين پور، بازپرس شعبه پنجم دادسراي جنايي تهران قرار گرفت. پسر اين زوج كه براي شكايت از پدرش در دادسرا حاضر شده بود به قاضي گفت:

ما اهل افغانستان هستيم كه 15سال قبل همراه خانواده‌ام به تهران آمديم. پدر و مادرم از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتند. پدرم مرد بدبين و شكاكي بود و همين سوء ظن باعث شده بود كه مادرم هميشه عصبي و ناراحت باشد. سرانجام اين اختلاف‌ها باعث شد كه پدرم درحالي‌كه مادرم در خواب بود به روي او اسيد پاشيده و از خانه فرار كند. مادرم در بيمارستان تحت مداوا قرار دارد و من از پدرم شكايت دارم.

پس از اظهارات اين پسر، تيمي از كارآگاهان اداره 16پليس آگاهي تهران مامور شدند تا مرد اسيدپاش را دستگير كنند. او اما روز شنبه به خانه‌اش برگشت و فرزندان او به محض حضور پدرشان با پليس تماس گرفتند و او را لو دادند. اين مرد ميانسال دستگير شد و روز گذشته در دادسراي جنايي تحت بازجويي و تحقيق قرار گرفت. وي گفت: از مدت‌ها قبل با همسرم دچار اختلاف شده بودم. رفتارهاي او كمي مرموز بود و من اصلا اعتمادي به او نداشتم.

تا اينكه در تلويزيون برنامه‌اي ديدم مربوط به اسيدپاشي. مرد اسيدپاش مدعي شده بود براي اينكه صورت دختر مورد علاقه‌اش زشت شود دست به اسيدپاشي زده است. همين باعث شد كه از مغازه اسيد بخرم و درحالي‌كه همسرم خواب بود به‌صورت او اسيد بپاشم. وي گفت: پس از آن از خانه فرار كردم و چون جايي را نداشتم تصميم گرفتم كه به خانه برگردم اما فرزندانم مرا لو دادند.

پسر اين مرد كه در دادسرا حاضر شده بود با شكايت از پدرش اظهار كرد كه مادر او همچنان در بيمارستان سوانح و سوختگي بستري است. وي گفت: يكي از چشمان مادرم تار مي‌بيند و ديگري هنوز بسته است. از سويي خرج بيمارستان هم سنگين است و همه اين گرفتاري‌ها را پدر شكاكمان به‌وجود آورده است.به گزارش همشهري، هم‌اكنون مرد اسيدپاش با دستور قاضي روانه بازداشتگاه شد و تحقيقات در اين زمينه همچنان ادامه دارد.

کد خبر 311509

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha