همشهری آنلاین: مدیرکل سازمان انتقال خون استان تهران از فعالیت ۸ مرکز اهدای خون پایتخت در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

انتقال خون

به گزارش فارس، سیدمرتضی طباطبایی در رابطه با فعالیت سازمان انتقال خون استان تهران در ایام محرم، اظهار کرد: عزاداران در روزهای جمعه و شنبه مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی می‌توانند برای پیوستن به صف داوطلبان اهدای خون به 8 مرکز اهدای خون در استان تهران مراجعه کنند.

وی با اشاره به افزایش مراکز اهدای خون در تاسوعا و عاشورای امسال گفت: مراکز اهدای خون وصال، شهرری، ورامین، شهریار، پیروزی، آزادی، نارمک و چیذر با آمادگی کامل در انتظار اهداکنندگان خون هستند.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان تهران ادامه داد: مرکز اهدای خون وصال در تاسوعای حسینی از 8 صبح تا پایان مراسم تاسوعا آماده استقبال از اهداکننده‌های خون بوده و سایر مراکز از ساعت 13 تا 21:30 در روز تاسوعا فعال هستند.

طباطبایی بیان داشت: در عاشورای حسینی نیز مرکز اهدای خون وصال از 7 صبح تا پایان مراسم عاشورا و سایر مراکز از ساعت 8:30 تا 18:30 آماده استقبال از اهدا کننده‌های خون هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مرکز اهدای خون شهرری که در ضلع غربی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) در میدان مدرس واقع شده از ساعت 9 صبح تا 8 شب آماده استقبال از اهدا کننده‌های خون در روز عاشورای حسینی است.

کد خبر 311170

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha