دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۶
۰ نفر

گروه سیاسی: رئیس جمهوری تاکید کرد: هسته‌ای شدن، ناتوانی دشمنان و قدرت ملت ایران را اثبات کرد.

محمود احمدی‌نژاد در جلسه عصر روز یکشنبه هیئت دولت با تقدیر و تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حمایت از دولت در دیدار با رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان، هسته‌ای شدن ایران را هدیه بزرگ الهی به ملت ایران دانست و افزود: مقاومت و ایستادگی رهبر معظم انقلاب و ملت ایران در مقابل تهدیدات، عزت ایران وایرانی را ارزانی داشت که به برکت آن امروز ملت ایران در جهان، ملتی عزیز و بزرگ است.

رئیس شورای عالی امنیت ملی دستاورد دیگر هسته‌ای شدن ایران را روحیه بخشیدن به دیگر ملت‌ها برشمرد و اظهار داشت: این واقعه بزرگ عرصه را برای انقلاب اسلامی باز کرد که در نتیجه آن جمهوری اسلامی ایران باید جوابگوی نیاز ملت‌های مستقل باشد.

وی در ادامه، کار برای خدا را ماندگار دانست و با اشاره به افتتاح 37 هزار پروژه در هفته دولت گفت: با این تلاش و کوشش در همه جای ایران شادمانی و امید مشهود است و باید کارها بی‌وقفه انجام شود تا کشور آباد شود.

رئیس جمهوری همچنین روز گذشته به هنگام دریافت استوارنامه علاءالدین جی وی یلا کرده، سفیر جدید فیلیپین در ایران، روابط ایران و فیلیپین را دوستانه و پایدار دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران، ملت فیلیپین را ملتی با نشاط و با تمدن می‌شناسد.

بنیاد ویژه

رئیس جمهوری تاکید کرد: تنها نهادی که به هیچ وجه نباید اجازه دهیم در آن خودخواهی و کوتاهی وارد آن شود بنیاد شهید است، البته دیگر نهادها نیز همین گونه است، ولی این جا ویژه است.

محمود احمدی‌نژاد یکشنبه‌شب در دیدار مدیران و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران که ایسنا خبر آن را منتشر کرد، کار با ایثارگران و برای ایثارگران را هم به لحاظ مفهومی و فرهنگی و هم به لحاظ اجتماعی بهترین کارها خواند و گفت: چه کسی بهتر از ایثارگران که انسان در خدمت آنها باشد و چه کاری بالاتر از صیانت از حریم ایثارگری.

رئیس جمهوری همچنین اظهار داشت: فضای کار با ایثارگران با کار در دیگر جاها به طور ماهوی متفاوت است، در سفرهای استانی دیده‌اید ما ملاقات و جلسات زیادی داریم اما جلسه با ایثارگران یک چیز ویژه است.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: بنیاد شهید یک نهاد انقلابی و موضوع آن هم موضوع انقلاب است؛ بنابراین باید الگو باشد.

وی درباره‌ فعالیت‌های فرهنگی بنیاد شهید هم گفت: صیانت از فرهنگ ایثارگری نیازمند یک برنامه قوی، عمیق و همه‌جانبه است که باید آن را طراحی کنیم.

کد خبر 31116

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز