به‌دنبال ۲ حادثه اسیدپاشی در تهران و شهرستان جلفا، ۴نفر راهی بیمارستان شدند و پلیس در تعقیب زن و مرد اسیدپاش است.

نخستين حادثه عصر شنبه رخ داد و در جريان آن زن 21ساله‌اي از اهالي روستاي شجاع از توابع شهرستان جلفا در آذربايجان شرقي روي 3نفر از اعضاي خانواده همسايه‌ اسيد پاشيد. ماجرا از اين قرار بود كه كودك خردسال زن اسيدپاش با يكي از فرزندان همسايه دچار درگيري شده بود و زن جوان به هواخواهي از كودكش، درحالي‌كه ظرفي حاوي محلول لوله‌بازكن در دست داشت راهي خانه همسايه شد.

او سپس محلول اسيدي را روي دختر 21ساله، زن و برادر همسايه‌شان ريخت و باعث سوختگي آنها شد. با اطلاع پليس از اين حادثه، زن اسيدپاش دستگير شد و پزشكان معالج مصدومان اعلام كرد هر چند شدت سوختگي زن و دختر همسايه بسيار عميق بوده است اما با تلاش‌هاي مستمر به چشم آنها صدمه‌اي وارد نشده است.

دومين حادثه در تهران رخ داد و مرد 64ساله‌اي پس از پاشيدن اسيد روي همسرش متواري شد. اين حادثه ساعت 8:30 صبح دوشنبه در خانه‌اي حوالي مشيريه رخ داد. قرباني اسيدپاشي زن 43ساله‌اي است كه شوهر او با ريختن اسيد روي صورت و دستانش از خانه فرار كرده است.

اين زن براي مداوا به بيمارستان منتقل شد و همزمان پرونده‌اي پيش روي قاضي حسين‌پور، بازپرس شعبه پنجم دادسراي جنايي تهران قرار گرفت. پسر اين زن كه براي شكايت از پدرش در دادسرا حاضر شده بود به قاضي گفت: ما اهل افغانستان هستيم كه 15سال قبل به تهران آمديم. پدر و مادرم از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتند. پدرم بدبين و شكاك بود و همين باعث اختلاف آنها شده بود تا اينكه پدرم درحالي‌كه مادرم در خواب بود روي او اسيد پاشيده و از خانه فرار كرد.به گزارش همشهري، هم‌اكنون تيمي از كارآگاهان اداره 16پليس آگاهي تهران مامور شدند تا مرد اسيدپاش را دستگير كنند.

کد خبر 311112

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha