جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
۰ نفر

در شرایطی که سومین روز ‌ماه محرم را پشت سر مــی‌گذاریم، بــرای نخستین بار در سال‌های اخیر هیچ‌کدام از شبکه‌های تلویزیون سریالی برای این شب‌ها آماده نکرده‌اند و شبکه یک هم که مدت‌هاست خبر از پخش «نفس گرم» می‌دهد، آن را برای نیمه دوم محرم درنظر گرفته است.

سریال تلویزیونی

به گزارش همشهري، نفس گرم محمدمهدي عسگرپور قرار است در روزهاي آينده جايگزين سريال پليسي «آمين» شود كه از هفته ناجا روي آنتن رفته و پخش آن همچنان ادامه دارد. مرجانه گلچين در نفس گرم نقشي كاملا جدي و متفاوت از نقش‌هاي آشناي خود بازي مي‌كند و ‌رؤيا تيموريان، حامد كميلي، ليندا كياني، نيلوفر خوش‌خلق و... ديگر بازيگران آن هستند. سيدمحمود رضوي كه سال گذشته سريال موفق «پرده‌نشين» را روي آنتن داشت، تهيه‌كننده نفس گرم است.

شبكه2پاييز خود را با سريال 110قسمتي «كيميا» به زمستان پيوند مي‌زند و طبيعي است مجموعه‌اي براي‌ماه محرم درنظر نگرفته باشد اما شبكه3كه معمولا با دست پر به استقبال مناسبت‌هاي مذهبي و ملي مي‌رفت، امسال دست به دامان يكي از سريال‌هاي قديمي شده و «شب دهم» حسن فتحي را براي شب‌هاي محرم درنظر گرفته است. پس از آن نوبت به «آسمان من» محمدرضا آهنج مي‌رسد كه نوروز امسال از شبكه افق پخش شد و حالا سر از شبكه3درآورده است.

شبكه5سريال 5قسمتي «آخرين نفس‌هايم» را به كارگرداني سامان سالور با موضوع دفاع مقدس از هشتم محرم ساعت 19:45روي آنتن مي‌فرستد. «مختارنامه» داوود ميرباقري هم كه انتخاب و گزينه بي‌جايگزين بسياري از شبكه‌ها در مناسبت‌هاي مذهبي است، از شبكه HD يا همان تهران پخش مي‌شود.

«خون‌بها» به كارگرداني جواد مزدآبادي و «زماني براي عاشقي» گزينه‌هاي آي‌فيلم براي محرم امسال هستند. محمدحسين لطيفي هم كه رمضان امسال «تنهايي ليلا» را در شبكه3داشت، 2سال پيش« زماني براي عاشقي» را براي پخش در ايام محرم ساخت.

کد خبر 310572

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha