همشهری آنلاین: معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه توانمندی ،آمادگی ،اتحاد و همدلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بی نظیر است،گفت: از هیچ تهدیدی هراس نداریم.

نیروی‌های مسلح

به گزارش ایرنا، سرتیپ علی آراسته عصر پنج شنبه در یادواره دوهزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان البرز افزود:برای مقابله با دشمنان هیچ نگرانی نداریم و روز گذشته از طریق رسانه ملی گوشه ای از توانمندی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اسلامی به نمایش گذاشته شد.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ایران عزیز متناسب با تهدیدها آماده دفاع از ایران اسلامی هستند و اجازه نخواهند داد دشمن از هوا،زمین و دریا کوچکترین تهدیدی علیه امنیت و آرامش کشورمان ایجاد کند.

آراسته یادآور شد: ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی با آمادگی کامل، همدلی و هماهنگی تمام برنامه هایی که لازم الاجرا است را بارها مرور کرده اند و آماده اند تا در مقابل کوچکترین تحرکی، واکنشی سخت نشان دهند.

وی با بیان اینکه آمریکا همواره دشمن شماره یک ایران و اسلام است و تنها نابودی ما را می خواهد،گفت: البته استکبار جهانی اگر قدرت لازم را داشت به هیچ عنوان پای میز مذاکره با ایران نمی نشست.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عین حال تاکید کردکه باید پرهیز کنیم از دشمنی که بخواهد از در صلح وارد شود.

وی با اشاره به اینکه در تمام این سال ها آمریکا با کمک دوستانش از همه ترفندها برای ضربه زدن به ایران و اسلام استفاده کرده است،افزود: دشمنان وقتی دیدند نمی توانند از راه جنگ های سخت و نیمه سخت به ایران و اسلام ضربه بزنند ، جنگ نرم را برگزیده اند که مقابله با این تهدید هوشیاری مردم و مسوولان را می طلبد.

سرتیپ آراسته یادآور شد: آمریکا با استفاده از جنگ نرم برای نسل آینده جامعه اسلامی برنامه ریزی کرده است و درصدد به انحراف کشاندن افکار نسل آینده ساز است.

وی با اشاره به فاجعه منا،گفت: این فاجعه برای تمام ایرانیان و مسلمانان جهان تلخ بود که مهمترین عامل آن ناکارآمدی حکومت آل سعود در میزبانی از میهمانان خانه خداست.

در این آیین که شمار زیادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند یاد وخاطره دو هزار شهید ارتشی دوران دفاع مقدس استان البرز گرامی داشته شد.

کد خبر 310551

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha