همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: کلید برد ایران مقابل کره جنوبی در دفاع تیم بود و من از عملکرد بازیکنان راضی هستم.

basketball coach

به گزارش ایسنا،‌ دیرک باوئرمان سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در کنفرانس مطبوعاتی بعد از پیروزی مقابل کره جنوبی گفت: ابتدا باید میزان احترام خود را نسبت به تیم حریف بیان کنم. آنها بسکتبالی فوق العاده را در این جام به نمایش گذاشته اند که تحسین برانگیز است. بازیکنان ایران فهمیده اند که باید از ابتدا تا انتهای مسابقه با قدرت ظاهر شوند. از این موضوع خوشحالم. آنها عملکرد خوبی در دفاع و حمله داشتند اما نکته کلیدی، دفاع تیم ما مقابل بازیکنان بسیار تهاجمی کره جنوبی بود.

او برای سئونگ هیون بازیکن مصدوم کره جنوبی آرزوی سلامتی کرد و درباره وضعیت حامد آفاق توضیح داد: امیدوارم آفاق به مسابقات بعدی برسد. مچ پای او پیچیده است. خودش تاکید داشت که به دیدار بعدی می رسد اما باید وضعیتش را تا قبل از نیمه نهایی بسنجیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره مقابله با سرعت کره جنوبی گفت: وقتی مقابل تیمی با سرعت کره جنوبی قرار می گیریم، باید در حمله باهوش عمل کنیم. نباید در چنین مسابقاتی توپ را لو دهیم. بازیکنان هم باید تصمیمات خوبی بگیرند و واکنش های سریعی داشته باشند. خوشبختانه در تمام این مسابقه با نظم خوبی تمام این موارد را اجرا کردیم.

باوئرمان در پاسخ به سوالی درباره خطای حامد حدادی روی بازیکن حریف تاکید کرد: هر بازیکنی ویژگی های متفاوتی دارد. حدادی بازیکنی رقابتی و به شدت علاقمند به برد است. به همین دلیل هم گاهی در جریان مسابقه کنترل کمتری روی احساسات خود دارد. با این وجود همه ما انسان هستیم. این لحظات برای هر کسی از جمله حدادی پیش می آید. او بازی فوق العاده ای داشت و رهبری خوب در این مسابقه بود.

سرمربی تیم ملی با تاکید بر اینکه تیم ایران تا چند ساعت آینده خوشحال است اما پس از آن برای دیدار نیمه نهایی آماده می شود، گفت: هنوز برای صحبت درباره چین زود است. با این وجود تیم چین میانگین قدی بلندی دارد. کار مقابل این تیم با داشتن بازیکنانی عالی و دفاع خوب سخت است.

 

کد خبر 309058

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha