شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
۰ نفر

فیلم سینمایی «داره صبح می‌شه» که نخستین تجربه کارگردانی یلدا جبلی است، از نخستین شنبه فصل پاییز در گروه سینمایی هنر و تجربه روی پرده رفت.

فیلم

به گزارش همشهري، سينماهاي فرهنگ، پرديس كورش، خانه هنرمندان و موزه سينما به همراه پرديس هويزه مشهد از روز گذشته اين فيلم را به نمايش عمومي گذاشته‌اند. داره صبح مي‌شه، روايت يك شب قبل از جشن ازدواج گلي و سامان است؛ آن دويك مهماني دوستانه برگزار و اواخر مهماني در جمعي صميمي‌تر بازي را شروع مي‌كنند.

اين شوخي گلي و سامان را درگير مي‌كند و بهانه‌اي مي‌شود براي ورود به قصه خانواده‌هايي ديگر در همان شب. با اينكه داره صبح مي‌شه يك فيلم اول است، اما گروهي از بازيگران مطرح سينما از جمله‌رؤيا نونهالي، رعنا آزادي‌ور، بابك كريمي، مهدي احمدي، اميرحسين آرمان، الهه حصاري و فريبا جديكار در آن به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

ضمن اينكه فردين خلعتبري علاوه بر ساختن موسيقي متن، به نقش طراح صحنه و سرمايه‌گذار هم ظاهر شده است. فيلمنامه را جبلي با همراهي سميه تاجيك نوشته و خود كارگردان كار تدوين را هم بر عهده داشته است. داره صبح مي‌شه نخستين بار در بخش هنر و تجربه سي و سومين جشنواره فيلم فجر به نمايش درآمد.

کد خبر 308522

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha