مقاومت زن ورزشکار، نقشه شوم جوان شیطان صفت را ناکام گذاشت. او وقتی متوجه شد که راننده پراید قصد ربودن و آزار و اذیتش را دارد با او درگیر شد و ترمز دستی ماشین را کشید.

مرد شیشه ای

ماجرا از اين قرار بود كه زن جواني 22شهريور براي انجام كاري از خانه‌اش در غرب تهران خارج شد. او كنار خيابان منتظر ماشين بود كه خودروي پرايدي مقابل وي توقف كرد. زن جوان به گمان اينكه راننده جوان پرايد مسافركش است سوار ماشين شد تا چند خيابان آن طرف‌تر پياده شود غافل از اينكه راننده نقشه شومي در سر داشت. او وقتي با تهديد پسرجوان روبه‌رو و متوجه شد كه قصد آزار و اذيت او را دارد، دستگيره در را گرفت تا از ماشين به بيرون بپرد اما درها قفل شده بود و زن جوان با داد و فرياد از خودروهاي عبوري كمك خواست. در همين هنگام همسر وي كه در همان حوالي خانه خود مغازه دارد همسرش را داخل ماشين جوان ناشناس ديد كه در حال تقلا بود و كمك مي‌خواست. مرد جوان درنگ نكرد و سوار ماشينش شد تا به تعقيب پرايد سوار بپردازد و همسرش را از چنگ او نجات بدهد.

  • تصادف خونين

مرد در تعقيب همسرش بود و زن جوان با ضرب و شتم به جان راننده پرايد افتاده بود با وجود اين جوان شيطان‌صفت حاضر به رها كردن طعمه‌اش نبود و مي‌خواست هر‌طور شده او را تسليم نيت شوم خود كند. زن جوان اين بار دست به گانگستربازي زد و درحالي‌كه ماشين با سرعت درحال حركت بود ترمز دستي را كشيد. آنجا بود كه ماشين به دور خود چرخيد و با 3خودروي ديگر تصادف كرد. همين باعث شد تا خودرو متوقف شود. همزمان شوهر اين زن نيز رسيد و همسرش را از داخل خودروي آدم‌رباي شيطان‌صفت بيرون كشيد. زن جوان اما در تصادف آسيب ديده بود كه به مراكز درماني منتقل شد، از سوي ديگر راننده پرايد نيز در اين حادثه زخمي شده بود كه با حضور پليس دستگير شد. شدت اين تصادف به حدي بود كه به 3خودروي ديگر خسارت زيادي وارد شد.

  • توهم شيشه

پسر جوان كه اعتياد به شيشه دارد پس از دستگيري به شعبه هشتم دادسراي جنايي تهران منتقل شد و وقتي در برابر بازپرس ايلخاني قرار گرفت چنين گفت: براي تأمين مخارج زندگي مسافركشي مي‌كنم و مدتي است كه در دام شيشه گرفتار شده‌ام. روز حادثه وقتي زن جوان به‌عنوان مسافر سوار ماشينم شد تحت‌تأثير توهم شيشه، وسوسه‌هاي شيطاني به‌سراغم آمد و تصميم گرفتم تا او را تسليم نيت شوم خود كنم اما فكرش را نمي‌كردم كه اين زن ورزشكار و زيرك باعث دستگيري و گيرافتادن من شود و نقشه‌هايم ناكام بماند. به‌گزارش همشهري، هم‌اكنون اين متهم با قرار قانوني در اختيار مأموران پليس آگاهي پايتخت قرار گرفته و تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

کد خبر 307959

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha