چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
۰ نفر

در نخستین روز از دور دوم جا‌م جها‌نی والیبال، تیم ‌ملی والیبال ایران به مصاف ایتالیا رفت و برابر این تیم ۳بر صفر شکست خورد.

والیبال

در شروع اين مسابقه ايتاليايي‌ها با داشتن بازيكناني چون زايسف بهتر از مردان كواچ بودند و 6امتياز جلو افتادند. در ست نخست به‌نظر مي‌رسيد تيم ملي غافلگير شده و در پايان نيز 25بر 19نتيجه را واگذار كرد. در ست دوم تيم ملي شروع خوبي داشت و به واسطه امير غفور از حريف پيش افتاد.

با اين حال، ايتاليا در امتياز 10از ايران جلو افتاد و با اينكه در ادامه بازي پاياپاي دنبال شد، در نهايت تيم ملي با نتيجه 25بر 23شكست خورد. در ست سوم تيم ملي بازهم از حريف جلو افتاد اما مردان كواچ در نهايت نتوانستند حتي يك ست هم از ايتاليا بگيرند و با نتيجه 25بر 21اين ست را هم واگذار كردند.

در اين مسابقه شهرام محمودي به‌دليل مصدوميت كمتر به بازي گرفته شد و جالب اينكه سعيد معروف، كاپيتان تيم ملي در زمان‌هاي مختلف به نيمكت پيچ شده بود تا مهدوي در زمين بازي كند. اسلوبودان كواچ درباره اين شكست مي‌گويد: «ما نتوانستيم بازي خوبي انجام دهيم، برنامه‌هاي خود را براي اين بازي دنبال نكرديم و حملات كافي نداشتيم. البته در حمله بهتر از بازي با آرژانتين بوديم اما مقابل ايتاليا شرايط متفاوت بود.»

سرمربي تيم ملي در ادامه عنوان مي‌كند: «من مطمئن نيستم در بازي امروز(ديروز) چه اتفاقي افتاد.» و به‌نظر مي‌رسد اشاره كواچ به برخي اختلافات در اردوي تيم ملي است. بعد از باخت به آرژانتين، لهستان و روسيه ديروز تيم ملي چهارمين شكست خود را مقابل ايتاليا متحمل شد. واليباليست‌هاي ايران ساعت 7:30صبح امروز نيز به مصاف آمريكا، تيم بدون شكست جام جهاني خواهند رفت.اين در حالي است كه چهارمين باخت واليبال در جام جهاني فشارها و انتقادات را نسبت به كادر فني و بازيكنان افزايش داده است.

کد خبر 307549

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha