مراسم تجلیل از الهه احمدی که در مسابقات تیراندازی، سهمیه المپیک ریو را کسب کرده است با حضور مهدی ذاکری، مدیرعامل موسسه همشهری در موسسه برگزار شد.

الهه احمدی-تیراندازی

 در ابتداي اين مراسم، الهه احمدي ضمن تشريح فعاليت‌هاي 15ساله خود در رشته تيراندازي گفت: كسب سهميه المپيك در مسابقات جام جهاني تيراندازي، حاصل تلاش‌ همه اين سال‌ها بود. خوشحالم كه با كسب مدال طلاي اين مسابقات توانستم افتخاري براي كشورم و شهر تهران به‌دست بياورم.وي افزود: اعتماد به نفس و تمركز 2عاملي است كه مي‌تواند يك تيرانداز را در لحظه آخر شليك، به سمت موفقيت ببرد. تلاش همه اعضاي خانواده تيراندازي، به جز تهيه امكانات و سخت افزار، در واقع همين ايجاد اعتماد به نفس و تمركز است. اميدوارم با اينگونه تلاش‌ها بتوانيم در المپيك ريو هم افتخارآفريني كنيم.

مهدي ذاكري نيز در اين مراسم ضمن تقدير از موفقيت‌ها و تلاش‌هاي صورت گرفته توسط الهه احمدي ابراز اميدواري كرد كه هيأت تهران با برنامه‌ريزي‌هاي ميان‌مدت و دراز مدت بتواند ورزشكاران قهرمان ديگري را نيز آماده حضور در رقابت‌هاي برون مرزي كند.

رئيس هيأت تيراندازي استان تهران افزود: موفقيت شما در مسابقات، در واقع موفقيت هيأت تهران و فدراسيون تيراندازي است به همين دليل درصورت كسب نخستين مدال تاريخ بانوان كشورمان در المپيك، پاداشي در ‌شان يك قهرمان المپيكي از سوي هيأت تيراندازي استان تهران اهدا مي‌شود.در پايان اين مراسم با اهداي هدايايي توسط رئيس هيأت تيراندازي تهران از موفقيت‌هاي اخير الهه احمدي در مسابقات جام جهاني تيراندازي و كسب سهميه المپيك تجليل شد.

کد خبر 304851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha